• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Internationella kändisars klockor

IMG_2196.JPG

Börjat se om Mythbusters tidiga säsonger på Netflix och märkte att Adam har något på armen som ser ut som en Rolex YM. Efter lite sökande hittar jag dock ingen referens som passar det han har på sig. Någon som kan identifiera modellen?
HjeQlJa.jpg

zVCUJ6C.png

Börjat se om Mythbusters tidiga säsonger på Netflix och märkte att Adam har något på armen som ser ut som en Rolex YM. Efter lite sökande hittar jag dock ingen referens som passar det han har på sig. Någon som kan identifiera modellen?
HjeQlJa.jpg

zVCUJ6C.png
Ser ut som YM med grå tavla och blå text och sekundvisare. Ref. 116622.

Bilderna är ju inte toppen men ändå känns helhetsintrycket rätt kass.
Jag chansar på att den är fake.

HjeQlJa.jpg

zVCUJ6C.png
Ser ut som YM med grå tavla och blå text och sekundvisare. Ref. 116622.
Bilderna är ju inte toppen men ändå känns helhetsintrycket rätt kass.
Jag chansar på att den är fake.
Problemet är ju att YM från 90-tal typ ser fake ut även om den är äkta.

Den där är jag dock ganska säker på att den är fake.

Kul att schoolboy Q rockar IWC! Undrar vilken bil det är dock :)
IMG_1734.PNG

För er som inte vet, amerikansk rappare
IMG_1735.JPG

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp