Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
"Äsch, bara nån gammal klocka jag hade i lådan hemma. Schweizisk tror jag."
Ser ut som en Omega AT Skyfall på hennes arm.Hon verkar vara 180:de på rankingen..., nej då tittar jag hellre på 10:an..
![]()
http://www.rolexrankings.com/en/rankings/?help
Det är en Rolex Explorer.Ser ut som en Omega AT Skyfall på hennes arm.
Sorry! My bad! =)Det är en Rolex Explorer.
Har för mig det var en day date på ena senast jag spanade, någon intervju om ena broderns bok. Om jag inte blandar ihop amerikanska miljardärer...
Eller så var det en datejust... Det var Charles jag tänkte på tror jag, intervju kring hans nya bokHar för mig det var en day date på ena senast jag spanade, någon intervju om ena broderns bok. Om jag inte blandar ihop amerikanska miljardärer...
Ser ut som YM med grå tavla och blå text och sekundvisare. Ref. 116622.Börjat se om Mythbusters tidiga säsonger på Netflix och märkte att Adam har något på armen som ser ut som en Rolex YM. Efter lite sökande hittar jag dock ingen referens som passar det han har på sig. Någon som kan identifiera modellen?
![]()
![]()
Börjat se om Mythbusters tidiga säsonger på Netflix och märkte att Adam har något på armen som ser ut som en Rolex YM. Efter lite sökande hittar jag dock ingen referens som passar det han har på sig. Någon som kan identifiera modellen?
![]()
![]()
Ser ut som YM med grå tavla och blå text och sekundvisare. Ref. 116622.
Problemet är ju att YM från 90-tal typ ser fake ut även om den är äkta.Bilderna är ju inte toppen men ändå känns helhetsintrycket rätt kass.
Jag chansar på att den är fake.
Ok. Eftersom jag är långt ifrån en expert på Rolex, finns det en YM med svart tavla och vita indexmarkörer överhuvudtaget?Problemet är ju att YM från 90-tal typ ser fake ut även om den är äkta.
Den där är jag dock ganska säker på att den är fake.
Kul att schoolboy Q rockar IWC! Undrar vilken bil det är dock
![]()
För er som inte vet, amerikansk rappare
![]()
Daytona i gulguld med blå tavla.Någon som vet vad Shane Smith sportar?![]()
Daytona i gulguld med blå tavla.
Yep![]()
Typ denna på pricken?![]()
Det är Mercedes helt klart, inbyggd IWC klocka betyder att det är en AMG modell av S-klass troligtvisDisplayen säger mig att det är en Mercedes, min ser likadan ut men jag har ingen IWC klocka i min, dåligt pimpad![]()
![]()
Legenden Michael Jordan bär här en Rolex Daytona i platina![]()
Samuel Holmén i en tråd om "internationella kändisar" - vart är världen på väg..?Samuel Holmén tillbaka i Borås med en Daytona![]()
Samuel Holmén i en tråd om "internationella kändisar" - vart är världen på väg..?