Du gräver bara djupareTill mitt försvar så är han internationellt känd!
Men kanske borde ligga i en annan tråd tillsammans med Zlatan, Avicii och de andra grabbarna!![]()
Skojar med dig, förstår givetvis vad du menar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du gräver bara djupareTill mitt försvar så är han internationellt känd!
Men kanske borde ligga i en annan tråd tillsammans med Zlatan, Avicii och de andra grabbarna!![]()
Du gräver bara djupareZlatan, Avicii och Samuel Holmén ska nog inte nämnas i samma andetag.
Skojar med dig, förstår givetvis vad du menar![]()
Här på KS är vi alla likar.
Nä Samuel är nästan lika stor som Zlatan, iallafall i Turkiet
Men jag erkänner att han hade passat bättre i svenska kändisars klockor, jag är ju trots allt bara en simpel Ewok.
Jag tycker att Jordan väger tyngre än de flesta i denna tråd. Ingen disrespect, men om någon kan få mig att vilja ha en Daytona så är det mr Jordan.![]()
Legenden Michael Jordan bär här en Rolex Daytona i platina![]()
Är ganska säker på att det där är en Day-Date.![]()
EC med en Datejust av något slag. Han har ju även en Patek-samling som är något i hästväg.
Jag tycker att Jordan väger tyngre än de flesta i denna tråd. Ingen disrespect, men om någon kan få mig att vilja ha en Daytona så är det mr Jordan.
Nja, han får ju den att se ut som en 33 mm:s åttiotalsdressare!Jag tycker att Jordan väger tyngre än de flesta i denna tråd. Ingen disrespect, men om någon kan få mig att vilja ha en Daytona så är det mr Jordan.
Den störste någonsin, oavsett sport!
Charlie Sheen med 5712
![]()
Vilken jävla klädstil... Klockan förtjänar bättre!Charlie Sheen med 5712
![]()
Vilken jävla klädstil... Klockan förtjänar bättre!
Tror han fladdrat förbi i "svenska kändisars klockor" tråden med en klassisk parfymklocka från Gant.Vad har Ernst (TV4) för dinka?
Tror han fladdrat förbi i "svenska kändisars klockor" tråden med en klassisk parfymklocka från Gant.
Vad har Ernst (TV4) för dinka?
Man må gilla Ernst men någon internationell kändis är han knappastTror han fladdrat förbi i "svenska kändisars klockor" tråden med en klassisk parfymklocka från Gant.
Slash kör en hulk ikväll![]()
Japp det gjorde hanSlash kör en hulk ikväll![]()
![]()
Mark McMorris, medaljör i stora snowboardtävlingar som både OS och Xgames kör en klassiker, Rolex Submariner.
Precis! och inhandlad av @hook här på forumet!Vet inte om han varit med tidigare (Jon Olsson) men en snygg AP det har han:
![]()
![]()
Stackars Margot Robbie. Inte ens hon kan kompensera för fulheten i Richard Mille...Den australienska skådespelerskan Margot Robbie för Richard Mille.
![]()
![]()
Hahaha! Let´s agree to disagree in this case.Stackars Margot Robbie. Inte ens hon kan kompensera för fulheten i Richard Mille...
Haha, tänkte på denna tråd när jag spana in den. Skönt o veta att man inte var ensam med o spana klocka under solona igårSlash kör en hulk ikväll![]()
Han har alltid haft god smak, Eric![]()
EC med en Datejust av något slag. Han har ju även en Patek-samling som är något i hästväg.
Åfan nu har tom hans tjejer egna serienummer... den busiga tjejtjusaren Charlie!Charlie Sheen med 5712
![]()
Japp, kollade närmare och du har nog rätt.Är ganska säker på att det där är en Day-Date.![]()