• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Internationella kändisars klockor

Apansson

Torpare
Jag är också vänsterhänt, har klockan på vänster och har även toapapperet i vänster näve.

Jag har hört det där om toabesök förr och vet inte hur du torkar dig efter besök på porslinstronen men jag har aldrig lyckats stoppa in klockan i röven. Inte ens med alkohol i kroppen.

Jag kanske hyser kordinationsförmåga och kroppskontroll utöver det vanliga förvisso.

Kan vara det mest insiktsfulla jag läst idag.
 

Mattan

Panerai
Petter Stordalen med en Richard Mille...

emyzytag.jpg


y3yhady2.jpg
Asså, fattar inte hypen med RM, skulle lika gärna kunna vara något från suunto. Säkert bra och avancerade ur men snygga?stilfulla? NÄÄÄÄÄ.
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Det är nog något vi vänsterhänta utvecklar automatiskt. Det är ju fantastiskt roligt att se en högerhänt försöka använda en "felvänd" sax.

Eller när man bara lägger fram den vänstra spaghetti-sleven när man har gäster! :D

...och jag äger bara vanliga saxar. :( Jag skulle behöva Ned Flanders leftie store.
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Killen har ju ändå ett eget klädföretag, så man kan ju tycka att han borde kämpa mot piratkopior. Pengar kan det ju inte vara någon brist på heller. Däremot är jag rätt jävla säker på att det brister lite när han tänker.
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Jag tycker den är bajsful. Det gör säkerligen inte Neymar.

Jag misstänker/hoppas att han blivit blåst. Annars är han blåst själv och då får han inga sympatier av mig i alla fall.
 
Topp