Cryssarn
Guld
nu har jag sett ett antal som har klockan på höger arm. what's up with that?Totti är inte bara en gudabenådad fotbollsspelare. Han har även god smak vad gäller klockor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
nu har jag sett ett antal som har klockan på höger arm. what's up with that?Totti är inte bara en gudabenådad fotbollsspelare. Han har även god smak vad gäller klockor
nu har jag sett ett antal som har klockan på höger arm. what's up with that?
Totti är inte bara en gudabenådad fotbollsspelare. Han har även god smak vad gäller klockor
På tal om Gudabenådade fotbollsspelare med god klocksmak...
Kanske skulle starta en tråd "italienska fotbollsspelare som bär Daytona"?God smak och god smak - säg den italienske fotbollsspelare som inte har en Daytona...
Hur gärna jag än skulle vilja motsätta mig (är Romanista och avskyr Juve) så går det ju naturligtvis inte. Pirlos talang och klocksmak är oklanderliga!På tal om Gudabenådade fotbollsspelare med god klocksmak...
Så jävla bra! Hahahaha!
Nu blev man sugen på att äga vingård, och sätta sig på en stol på fältet och dricka rödvin med tom blick...
Vikings nya QB rookie verkar köra G-Shock på träningen
Vikings nya QB rookie verkar köra G-Shock på träningen
absolut. hade dessutom inte haft på mig något annat än en G-schock....trots den röda tröjanUnderbart att köra klocka på NFL-träningen!
Eller cigarrer...Tur vi inte delar samma smak för kvinnor
Vad är det för tefat Arnold har på handleden här?
Fager var den inte iallafall!
För er som gillar techno; Sven Väth bär en Aquanaut!
Du vet inte vem Sven Väth är???
Sorgligt! Mycket sorgligt.
Han har nog gjort mer för dans-scenen i Europa än någon annan.
Vem? Dans-scenen (oavsett världsdel) är inget som intresserar mig.
Frågan är hur gammal Sven Väth är?Finns inget bättre än att dansa Mr Boris! Och jag är 48 år gammal.
Va - mer än dr alban?!Du vet inte vem Sven Väth är???
Sorgligt! Mycket sorgligt.
Han har nog gjort mer för dans-scenen i Europa än någon annan.
Frågan är hur gammal Sven Väth är?