• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Internationella kändisars klockor

månljus

Panerai
IMG_0947.jpg
 

Oniel

Panerai
"As a collector of great watches, it's my personal opinion that every man and woman should have at least one of these classic timepieces in their collection".

Ja, alla har ju rätt till sin åsikt...
 
Det kanske har postats förut men på konserten på Friends i somras tyckte jag mig se Slash sporta en Hulk när han zoomades in på storbildsskärmarna. Internet verkar bekräfta detta. Samma internet som denna bild är vrålsnodd från. Kul att se att inte alla rockstjärnor och musiker strösslar sina klockor med diamanter.

IMG_1865.JPG
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Att det existerar gula Nezumis? Vilket det uppenbarligen gör. Även om du inte kan beställa någon - eftersom de var limiterade.
Pratar vi om varandra? Visst finns de om 50 personer har dem, men för en presumtiv köpare finns de inte att köpa. Finns de inte på marknaden så finns de inte för mig, men de finns för de som äger dem. Inte undra på att det förekommer krig :D
 
Senast ändrad:

galácticon

Patek
2-Faktor
Jag hittade ingen gul men däremot en svart som jag sålt.

Gula finns, fannns bara 50st av. Limiterad version..

De går inte att beställa från Nezumi. Möjligen kan man köpa enstaka från de som fick ett ex i promotionsyfte eller hur det nu gick till, annars har de beställt nya.


..... men vad menar du då med att gula finns?

Att det existerar gula Nezumis? Vilket det uppenbarligen gör. Även om du inte kan beställa någon - eftersom de var limiterade.

Pratar vi om varandra? Visst finns de om 50 personer har dem, men för en presumtiv köpare finns de inte att köpa. Finns de inte på marknaden så finns den inte för mig, men de finns för de som äger dem. Inte undra på att det förekommer krig :D

PM kanske?
 

Code

AKA Vincent B
Menade att gula (finns hos dom som har kvar sina som köpte dom när dom släpptes). Och fanns hos återförsäljare när dom fanns..
 
Topp