Kul att se att han vågar dra på lite nu när strålkastarljuset lagt sig lite. Det är han värd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul att se att han vågar dra på lite nu när strålkastarljuset lagt sig lite. Det är han värd.
Haha - jag ska börja posta bilder på mig själv med "hidden away watches"Nu är den tyvärr inte i bild, men Ian McKellen postade detta på facebook häromdagen. Ett foto på honom i 25-årsåldern i en outfit som många nog inte skulle våga sporta i dag, med en Vacheron Constantin "hidden away".
Tycker Rosé är lite för oflashigt för Raiola!Mino Raiola med Rolex.
Han verkar gilla gummiband, sett honom tidigare med PP Aquanaut på gummi =)Tycker Rosé är lite för oflashigt för Raiola!
Kevin Hart kör RM, någon som vet vilken modell?
men finsk?Jag tror modellen heter inte snygg
men finsk?
”Say hello to my little friend!” Mannen, myten, legenden Al Pacino sportar Jaeger LeCoultre Master Compressor Diver
Haha! #motherrussiaNågon som kan spotta klockan?
Är det någon Daytona av något slag? Ser sådana fall som ägarna av denna modell kan börja veckan med #MuellerMonday..
Macklemore brukar flasha din Daydate på Instagram, men visst är detta en tvåtons-klocka, gissningsvis DJ?
Verkligen, stort plus för Oysterquartz!Har har rätt många olika.
Rolex Day-Date
Rolex Oysterquartz Day-Date
2-tons Datejust
Och säkert mer, men det är de jag har uppmärksammat.
Jag ger han en stor tumme upp för OQ DD!
Har för mig Wiz Khalifa också hade en 19018. Finns väl tydligen någon kändisjuvelerare med bra smak.Verkligen, stort plus för Oysterquartz!
Brukar ha en iwc ingenieur gmt ocksåJurgen Klopp med en IWC Pilot Chrono.