• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Internationella kändisars klockor

Arnold!

4AD682DE-DEB6-4772-854C-E34813D76D20.jpeg

Säkert lika stolta som Volvo är för Porscherattande Zlatan :D
Uppmärksamheten de får genom val av ambassadörer är säkert värt pengarna men det blir ändå lite "genomskinligt" att de egentligen inte har så höga tankar om produkterna de representerar. Blir lätt så när billigare märken, relativt sett, ska försöka hävda sig. Richard Mille och Rolex har det lite lättare.

Uppmärksamheten de får genom val av ambassadörer är säkert värt pengarna men det blir ändå lite "genomskinligt" att de egentligen inte har så höga tankar om produkterna de representerar. Blir lätt så när billigare märken, relativt sett, ska försöka hävda sig. Richard Mille och Rolex har det lite lättare.
Ja, visst är det så. Folk generellt ser ju inte heller vad kändisarna bär, de ser bara reklamen.

Anthony Bourdain med vad som ser ut som Rolex.

Nyss avliden och av någon anledning tar det lite hårt hos mig. Bodde i USA under några år och såg när han började slå igenom, med böcker, tv och annat. Efter återvändandet till Sverige för mig så tog det något år sen började han bli världskändis inom sin genre och då även lite här i Sverige.

En rock n roll kock som kommer att saknas av mig.

D565D9D4-D060-44AB-9446-C6BA829C7BEA.jpeg

Tillbaka
Topp