• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Slängde på natot! När suget efter nytt kommer smygandes brukar jag alltid byta band, det fungerar. :hungry:
20180526_150422.jpg

HAr länge suktat efter en Speedmaster. Tyvärr sätter kju plånboken käppar i hjulet. Men en dag så ska min handled förgyllas också:)
Tycker det är en alldeles utmärkt start klocka om man är intresserad av en 42mm kronograf. Inte nog med att den bärs bra den har även en gedigen historia bakom sig.. Racing -> Månen.... Inte illa pinkat på drygt 12år... 57-69!

Tack :) Jag har ett svart likadant, men det väntar jag med att visa tills i morgon :D Hade ett likadant i mörkbrunt mocka också men det lät jag tyvärr följa med en klocka jag sålde, vilket jag nu ångrar :(
Tycker det matchade fint mot den vackra patinan på index. Bruna band passar alltid bra tycker jag! Har du testat köra nato på någon av dina dyrgripar?

Tillbaka
Topp