https://klocksnack.se/threads/fotbolls-vm-och-klockor.94298/page-2#post-2364562Jag tror aldrig någonsin jag känt sån längtan efter en glimt av en Tag Heuer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
https://klocksnack.se/threads/fotbolls-vm-och-klockor.94298/page-2#post-2364562Jag tror aldrig någonsin jag känt sån längtan efter en glimt av en Tag Heuer.
Tack för den goda viljan. Jag tror den går att se på svtplay.se så jag kan titta själv.Hittade inte, och orkar ej kolla igenom matchen igen efter bilder![]()
Tack, jag tycker den satt bra. Den passade honom.
Tack för den goda viljan. Jag tror den går att se på svtplay.se så jag kan titta själv.
Tack, jag tycker den satt bra. Den passade honom.
Den såg personlig ut. Som att han valt den för han tyckte om den och inte för att alla andra har en.Lite speciell mtp boetten men jag håller med dig![]()
UschJohn Mayer kör blått i sommar - som jävig har jag svårt att avgöra om den är cool eller ej
![]()
![]()
Äh, gör som jag gjort: dra på Play och ta en screenshot. Då kan du spola fram och tillbaka tills du får en perfekt bildHaha @alfgren , jag satt med kameran framme i säkert 10 min sen när jag la ner den så visades bild på honom med klockan. Orkade inte försöka igen..
Ser ut att vara en Bell & Ross BR02 kronograf?Är det en dyrgrip på kocken Ludo Lefebvres arm?
![]()
Ca 60k beggad.. alltså guldarn dåÄr det en dyrgrip på kocken Ludo Lefebvres arm?
![]()
Tack! Jajamen, den verkar det vara! Har sett honom ha de fyrkantiga Bell & Ross tidigareSer ut att vara en Bell & Ross BR02 kronograf?
Inte superdyrt men en dyrgrip i mina ögon!Ca 60k beggad.. alltså guldarn då![]()
Ganska snygg.. blev lite sugenTack! Jajamen, den verkar det vara! Har sett honom ha de fyrkantiga Bell & Ross tidigare
Inte superdyrt men en dyrgrip i mina ögon!![]()
Ja, lite RM vibbarGanska snygg.. blev lite sugen![]()
JaJa, lite RM vibbar![]()
Nej, inte särskilt likt dessvärre.Är det en Rolex Daytona som Howie Mandel från America's Got Talent juryn har?
![]()
Vad kan det vara?Nej, inte särskilt likt dessvärre.![]()
Nej, inte särskilt likt dessvärre.![]()
Ser ut att vara ett datumfönster 4:30, va?Vad kan det vara?![]()
Breitling Top Time Chronograph ref 810?Är det en Rolex Daytona som Howie Mandel från America's Got Talent juryn har?
![]()
Ja, den kan det vara! Riktigt snygg.Breitling Top Time Chronograph ref 810?
Breitling Top Time Chronograph ref 810?
Jag tycker den ser modernare ut. Och den har som sagt datumfönster 4:30. Nån slags Zenith?Ja, den kan det vara! Riktigt snygg.
Eller en Heuer Carrera ref 2447?
![]()