• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Internationella kändisars klockor

Närkontakt är viktigt :D

63715355-8ED3-402A-B935-6F9C20B70657.jpeg
Variant på dubbelpipigt med over and under i stället för det mer tradionella side by side.

Hallå!
Har försökt söka lite på Google, utan någon vidare lycka. Jag undrar om det är någon som vet vilken klocka Benedict Cumberbatch har på sig i rollen som Patrick Melrose.
Försökte skärmdumpa från HBO men får bara svart skärm. Så detta var det bästa jag kunde fota.

Tack på förhand.

Bilagor

• D6CBA27D-F98F-40A2-949B-E7ED56CB3F78.jpeg
    D6CBA27D-F98F-40A2-949B-E7ED56CB3F78.jpeg
    119.8 KB · Visningar: 3
Har för mig att han är ambassadör för antingen VC eller JLC, kolla vilken klocka han har i dr strange där det framgår extremt tydligt eftersom klockan nästintill har en liten roll i den filmen

Vad har Bugattis VD Winkellmann ex lambo VD för klocka? Samt har han Iwatch på andra armen?

Bilagor

• screenshot.6417.jpg
    screenshot.6417.jpg
    69.5 KB · Visningar: 4
  • screenshot.6416.jpg
    screenshot.6416.jpg
    46.2 KB · Visningar: 3
Lil pump kör dubbelpipigt med isade vad som ser ut att vara någon AP och en Nautilus. Smakfullt njae men rappare är sällan kända för smakfullhet.
Screenshot_20180805-104521.png

69 verkar köra på samma spår, överisad ap va?
BBC1FFBE-AF14-4C72-9D16-7FB4966D2006.jpeg
Ser ut som det. Överisade AP verkar vara det som gäller bland rapparna just nu. Det är väl iofs typ det vräkigaste man kan komma över. Känns sjukt på nåt sätt hur de sprätter pengar omkring sig. Det är ju inga små summor de tjänar på sin musik.
O musikbranschen som trodde den skulle dö ut iom cd-skivans död men pengar verkar rulla in som de ska både från streams, digitala köp, youtube och spelningar etc. Vart väl lite off-topic nu.

Minns tupac sade nån gång att man bara skulle gå med originalklockor utan massa is för större risk de isade skulle vara fake pga shady jewelers t ex, har för mig Tupac gick med en rolex daydate eller liknande klassiker.

Tillbaka
Topp