• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Internationella kändisars klockor

Ser ut som det. Överisade AP verkar vara det som gäller bland rapparna just nu. Det är väl iofs typ det vräkigaste man kan komma över. Känns sjukt på nåt sätt hur de sprätter pengar omkring sig. Det är ju inga små summor de tjänar på sin musik.
O musikbranschen som trodde den skulle dö ut iom cd-skivans död men pengar verkar rulla in som de ska både från streams, digitala köp, youtube och spelningar etc. Vart väl lite off-topic nu.

Minns tupac sade nån gång att man bara skulle gå med originalklockor utan massa is för större risk de isade skulle vara fake pga shady jewelers t ex, har för mig Tupac gick med en rolex daydate eller liknande klassiker.
Fantastiskt att använda Tupac som klockexpertsfererens :D

Haha visst.
Nä men kom o tänka på det bara han hade uttalat sig om hur många rappare skulle ha så smaklöst bling redan då och då sönderisade ofta fake klockor.
Haha vissa saker var definitivt bättre förr, fattade aldrig det där med att köra klocklänk som armband dock, edit: för övrigt väldigt mer blygsamt utsmyckad
B8232951-818C-4088-96FC-C3F24957478E.jpeg

Visserligen en av de mer lite vräkiga rolex med diamanter men den är rolex original och inte överdrivet isad heller.
Håller med ang armbanden. Ser konstigt ut.
Man får väl ha i åtanke att Tupac var aktiv i en annan tid då det där i princip var det blingigaste man kunde ha. Eller så har jag sett fel rappare från den tiden.

Jeremy Renner värkar ju vara något av en klockentusiast då han växlar mellan flera olika väldigt fina klockor från märken som IWC, Omega, Jaeger Lecoultre, Cartier och Tag Heuer tror även att jag sätt en bild där han bär en Patek.
Här bär han en jäkla fin Cartier Santos xl
Jeremy+Renner+Cartier+Celebrates+Launch+Santos+C6-DD0VHD7Al.jpg

Misslyckades att länka från mobilen, försökte bifoga Floyd Mayweathers senaste IGpost på en isad AP

Edit: ursäktar att det är bästa bilden jag kan frammana just nu.

Bilagor

• ED76CF2D-58A1-49FF-A79B-E0398A975050.png
    ED76CF2D-58A1-49FF-A79B-E0398A975050.png
    337.3 KB · Visningar: 1
Tillbaka
Topp