Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har lagt upp bilderna från den scenen i "Klockor i filmer/serier..."Såg ett klipp där M.Douglas spelar en kille som är nära ett sammanbrott när han ska beställa frukost men de serverar bara lunch... Han tittar på klockan då hann missade frukostmenyn med några minuter och det är en enkel Lorus.
Försökt hitta klippet som kameran zoomar in.
När du säger det så. Skarpa ögon!Musse pigg?
Känns inte Tom Hardy mer som en Breitling-kille?Tom Hardy med Sub.
![]()
Internet och en mängd nya tv-kanaler skapar en ny typ av kändisar, de som väljer att följa tex bil-vloggar eller klock-vloggar har helt andra kändisar än de som följer ordinarie tv-tablå!Tröttsamt med diskussionen om vad en ”kändis” är. Saker och ting förändras. Man kan ha ett tv-program som visas linjärt på TV3 med 50 000 tittare (där ligger många program idag) kontra att ha 500 000 följare på Instagram. För mig är det tydligt vem som är kändast.
Känns inte Tom Hardy mer som en Breitling-kille?
FYP...Jag blir galen! Vad har Idris Elba för klocka egentligen?
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/zL2mpw/han-ar-utnamnd-till-varldens-sexigaste-man
Vad har Charlie Sheen här?
Heuer Autavia va? Med tanke på sponsring.Christian Horner, stallchef Red Bill Racing, sportar en...
Speedy Tuesday?
![]()
Haha wtfTror att han är sponsrad av Bremont just nu faktiskt. Har nog aldrig sett honom med en Breitling men vi hänger inte så ofta som förr i tiden. Han har annat att göra och jag hänger mest här på klocksnack![]()
34 stycken till och med23 Rolex på ett bräde. Givmild kille...
Icardis dyra gest - bjöd hela laget på Rolex-klockor
https://www.fotbollskanalen.se/italien/icardis-dyra-gest---bjod-hela-laget-pa-rolex-klockor/
Vart såg du det? 23 i artikeln...34 stycken till och med![]()
En italiensk artikel. Hursomhelst är det ett ganska bra inköp...Vart såg du det? 23 i artikeln...
![]()
Bulgari Octo Roma
Han gav ju DJ i stål, det tror jag de flesta AD kan fixaVilken AD stod han i kö hos? 23 Rolex!![]()
Va!Han gav ju DJ i stål, det tror jag de flesta AD kan fixa![]()
Haha, så generös var han inteVa!
Här trodde man det gällde stål Daytona, Pepsi, Sub... allt annat är ovärdigt och snålt!![]()