• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Internationella kändisars klockor

Häggvik

Omega
Vad sportar Vinnie Paz?

Screenshot_20181128-084612~01~01~01.png
 

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
Ingen kändis men lite intressant kille för oss nördar. CEO för ”Watches of Switzerland” kedjan Brian Duffy.

Mannen har ju alldeles ypperlig smak och det är väl därför jag postar honom :)

Rolex Daytona 116519LN

00EAD6F6-AD18-4C4E-9BDD-737BFC93452F.png
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Ingen kändis men lite intressant kille för oss nördar. CEO för ”Watches of Switzerland” kedjan Brian Duffy.

Mannen har ju alldeles ypperlig smak och det är väl därför jag postar honom :)

Rolex Daytona 116519LN

00EAD6F6-AD18-4C4E-9BDD-737BFC93452F.png
Svårt att bedöma om han har bra smak när han bär typ den mest populära stekarklockan av alla men det kan han säkert ha :)
 

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
Svårt att bedöma om han har bra smak när han bär typ den mest populära stekarklockan av alla men det kan han säkert ha :)

Det var lite med glimten i ögat jag postade, har ingen aning om mannen har god smak eller inte. Tyckte mest det var kul att den i stort sett okända @thewallin även har ”den mest populära stekarklockan av alla”. Det värmer när man ligger i soffan med fläck på tröjan, pyjamasbyxa på samt raggsockor :)
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Det var lite med glimten i ögat jag postade, har ingen aning om mannen har god smak eller inte. Tyckte mest det var kul att den i stort sett okända @thewallin även har ”den mest populära stekarklockan av alla”. Det värmer när man ligger i soffan med fläck på tröjan, pyjamasbyxa på samt raggsockor :)
Är den inte det då? Jag har iofs en generell aversion mot klockan så jag ska förmodligen inte uttala mig :D
 

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
Michael Jordan med platinum Daytona.

Jag bodde i Chicago -95 när Jordan gjorde comeback i Bulls. Hela staden var i kollektiv extas, tv-sändningar avbröts för att rapportera, tusentals rykte gick osv. Till slut skickades det ut en pressrelease till alla tidningarna och nyhetsprogram. Det stod bara ”I’m back”

1EECAC8F-7E8D-433F-AC01-C17D2A29BC37.jpeg
 

Celsius

Breitling
Den är så snygg!!
Michael Jordan med platinum Daytona.

Jag bodde i Chicago -95 när Jordan gjorde comeback i Bulls. Hela staden var i kollektiv extas, tv-sändningar avbröts för att rapportera, tusentals rykte gick osv. Till slut skickades det ut en pressrelease till alla tidningarna och nyhetsprogram. Det stod bara ”I’m back”

1EECAC8F-7E8D-433F-AC01-C17D2A29BC37.jpeg
 

huggix

Omega
Michael Jordan med platinum Daytona.

Jag bodde i Chicago -95 när Jordan gjorde comeback i Bulls. Hela staden var i kollektiv extas, tv-sändningar avbröts för att rapportera, tusentals rykte gick osv. Till slut skickades det ut en pressrelease till alla tidningarna och nyhetsprogram. Det stod bara ”I’m back”

1EECAC8F-7E8D-433F-AC01-C17D2A29BC37.jpeg
Är det bara jag eller ser klockan löjligt liten ut på hans arm? :D
 
Topp