Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
David Draiman, frontman for Disturbed, wearing some model of a Breitling for Bentley I think.
Richard Hammond med en pepsi i senaste Grand Tour-avsnittet.
Och Clarkson med vad jag tror är en Top Gun 3789
Är det inte denna han har då? Tycker att det ser ut som att visaren på nedre subdialen är röd samt att den bara har två? I så fall är det IW388001.
Har för mig att jag såg att det var Stordalen som skulle vara med, och i så fall kan det stämma. Har sett honom bära RM förut.Norsk kille på renes brygga bär rm tror jag dock han jag inte ta bild
Norsk kille AKA Petter StordalenNorsk kille på renes brygga bär rm tror jag dock han jag inte ta bild
Aha ingen anning vem def ärNorsk kille AKA Petter Stordalen
Vet att han varit uppe i tråden här förut, med RM!
Vem är han?Har för mig att jag såg att det var Stordalen som skulle vara med, och i så fall kan det stämma. Har sett honom bära RM förut.
Han inte ta bild när den var lite i fokusSåg den jag också
Vem är han?
Excentrisk hotellkungVem är han?
https://sv.wikipedia.org/wiki/Petter_StordalenAha ingen anning vem def är
Hotellmogul och entreprenör i allmänhet.
Misstänker att han kan ha ett helt gäng med RM som beaters!Excentrisk hotellkung
Och viktor frisk two tone DaytonaMisstänker att han kan ha ett helt gäng med RM som beaters!
Den svarta han bär verkar vara hans beaterMisstänker att han kan ha ett helt gäng med RM som beaters!
Har du någon källa på att ”han var tydligen med och regisserade bohemian rhapsody-filmen också”?Kanske varit uppe tidigare, Brian May med en 7548 quarts Seiko. Skön kille, duktig gitarrist, astronom och what not. Han var tydligen med och regisserade Bohemian Rhapsody-filmen också. Många strängar på sin lyra........
Gissar även jag på rolex, riktigt svårt att vara helt säkerSam Elliot med någon sorts day-date kanske. Lite osäker, man ser ju dagsfönster men är inte helt säker på att det är en Rolex, vad säger panelen?
Sönderpolerad Rolex Day Date.Sam Elliot med någon sorts day-date kanske. Lite osäker, man ser ju dagsfönster men är inte helt säker på att det är en Rolex, vad säger panelen?