• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Internationella kändisars klockor

Moorflax

Patek
2-Faktor
Det förtjänar ett gäng bilder

63B1E74A-6B77-4A07-8683-E3785589C3FE.jpeg
E99643D9-6FF0-4743-A2EE-C7B3DE722933.jpeg
FAD0C99F-F27F-4D3F-8DF8-4E1F059F5F3A.jpeg
E65CE305-3E40-4B08-B15E-9657EF8044C7.jpeg
935B1544-526C-42D4-AF79-AF37D3CE2EA9.jpeg
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Stenrika 'kändisar' som får dyra prylar gratis... Måttligt imponerande.

Jag tänker att de flesta som samlas här roas av just klockorna utan att för den delen behöva lägga större vikt vid vem som bär dem och vilket samhällsskikt de tillhör.
Har inte mycket till övers för Zlatan, Putin, bloggare eller för den delen de som spelar e-”sport” men likväl är jag intresserad av folks (utan etikett) val av klockor.
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Jag tänker att de flesta som samlas här roas av just klockorna utan att för den delen behöva lägga större vikt vid vem som bär dem och vilket samhällsskikt de tillhör.
Har inte mycket till övers för Zlatan, Putin, bloggare eller för den delen de som spelar e-”sport” men likväl är jag intresserad av folks (utan etikett) val av klockor.
I detta fall verkar det vara tvärtom, att det är klockorna (märket AP) som valt folket.
 

carlmartin

Rolex
2-Faktor
Så märkligt att hata på att han ger bort klockor till sitt band (kommentarsfältet på Hodinkees instagram är otäckt). Det gör väl ingen skada?

Det är klart han kanske kunde mättat många människor med pengarna istället för att bränna miljoner på klockor men hatet verkar grundas i personliga åsikter om artisten och att ”sådana” inte ska ha blingiga klockor?

Fattar ingenting.
 

zzaphod

Cartier
Jo, han är en cool katt men hans stil passar inte på mig som är mer kort och bred i min uppbyggnad dessvärre.
Skulle jag köra hans paltor så är jag rädd för att det mest skulle påminna om en ljushårig Al Capone med skägg ;-)
 

Psykel

Patek
Jo, han är en cool katt men hans stil passar inte på mig som är mer kort och bred i min uppbyggnad dessvärre.
Skulle jag köra hans paltor så är jag rädd för att det mest skulle påminna om en ljushårig Al Capone med skägg ;-)
Jo, det är väl lite den känslan jag har också. Men allt handlar om inställning! Jag vill känna att jag är en cool katt också!
 
Topp