Det förtjänar ett gäng bilderBruno Mars band får turnéklockor från AP. I helguld.
https://www.hodinkee.com/articles/b...et-extra-thin-jumbo-royal-oak-ref-15202s-with
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det förtjänar ett gäng bilderBruno Mars band får turnéklockor från AP. I helguld.
https://www.hodinkee.com/articles/b...et-extra-thin-jumbo-royal-oak-ref-15202s-with
24 karat, på riktigt ?Det förtjänar ett gäng bilder
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
55k per styck enligt Hodinkee. Dollar alltså.24 karat, på riktigt ?
Snyggt! Jag var för lat för att fixa detDet förtjänar ett gäng bilder
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den där APn är riktigt bra!Det förtjänar ett gäng bilder
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ehh?
Stenrika 'kändisar' som får dyra prylar gratis... Måttligt imponerande.
Släpp jantekudden.Stenrika 'kändisar' som får dyra prylar gratis... Måttligt imponerande.
Guldsub funkade tydligen bra back in the days medStallone med guldsub
![]()
I detta fall verkar det vara tvärtom, att det är klockorna (märket AP) som valt folket.Jag tänker att de flesta som samlas här roas av just klockorna utan att för den delen behöva lägga större vikt vid vem som bär dem och vilket samhällsskikt de tillhör.
Har inte mycket till övers för Zlatan, Putin, bloggare eller för den delen de som spelar e-”sport” men likväl är jag intresserad av folks (utan etikett) val av klockor.
Samtidigt är de nog bättre reklampelare än Svenne Banan.Stenrika 'kändisar' som får dyra prylar gratis... Måttligt imponerande.
Allt handlar givetvis om att i det långa loppet maximera sin vinst.Samtidigt är de nog bättre reklampelare än Svenne Banan.
Det får stå för dig. Själv tror jag på marknadskrafterna.Allt handlar givetvis om att i det långa loppet maximera sin vinst.
Kapitalismens unkna andedräkt gör sig än en gång påmind.
Kungafamiljen? Någon som vet va dem bär
Hublot och Omega på C-PR, Victoria har kört allt från Breitling till Rolle. Madeleine har haft allt från TT Daytonas, DJ’s till Hamiltons och subs.
Chris är absolut roligaste med vintage Rolle (PN Bla).
Nä, kungen är roligast med Chronolink
![]()
Ser coolt ut med mycket ringar som dansar över elfenbenet, han satsar väl mer och mer på sin karriär som jazzpianist den gamle fluganJeff Goldblum kör Cartier tank (och en väldig massa ringar)!
![]()
![]()
![]()
Jo, han släppte sin första skiva i höstas. Låter riktigt bra!Ser coolt ut med mycket ringar som dansar över elfenbenet, han satsar väl mer och mer på sin karriär som jazzpianist den gamle flugan![]()
Jo, det är väl lite den känslan jag har också. Men allt handlar om inställning! Jag vill känna att jag är en cool katt också!Jo, han är en cool katt men hans stil passar inte på mig som är mer kort och bred i min uppbyggnad dessvärre.
Skulle jag köra hans paltor så är jag rädd för att det mest skulle påminna om en ljushårig Al Capone med skägg ;-)
Klart du är, bara att köra på det!Jo, det är väl lite den känslan jag har också. Men allt handlar om inställning! Jag vill känna att jag är en cool katt också!
Det är du också, my dude!Klart du är, bara att köra på det!![]()
Släpp jantekudden.