Walton Goggins med en DD. Lätt en av de bästa skådisarna i Hollywood
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Boyd Crowder!!! En favoritWalton Goggins med en DD. Lätt en av de bästa skådisarna i Hollywood
![]()
Även riktigt grym som Shane Vendrell i The ShieldBoyd Crowder!!! En favorit
Vice Principals är han grym iÄven riktigt grym som Shane Vendrell i The Shield
Walton Goggins med en DD. Lätt en av de bästa skådisarna i Hollywood
![]()
Även riktigt grym som Shane Vendrell i The Shield
Går den inte som small?Sebastian Stan med medium Santos, utmärkt val
![]()
Bra spottat, antingen nya Quartz small eller så har han biffiga handlederGår den inte som small?
Ful sunburst och två visare? Ser inte ut att sitta så bra. Han får väl som tur är betalt förmodar jag.Bra spottat, antingen nya Quartz small eller så har han biffiga handlederTavlan ser sunburst ut så lutar mot small
När, small Santos blev inte så lyckad av Cartier, bättre hålla sig till medium. Här är det alldeles för oproportionellt litet på Sebastian för en sportreferens.Ful sunburst och två visare? Ser inte ut att sitta så bra. Han får väl som tur är betalt förmodar jag.
Perpetual Calendar 5136Vad för PP?
Hmm vad ser vi: Gummirem, svart boett, silverfärgad krona och eventuellt en röd/orange bezel av något slag? Ser ut att kunna vara ganska stor.Någon gissning?
![]()
![]()
Bra gissning, tycker mig kunna ana kronskydd på påvens med. Ja en modern pulsklocka känns ju tyvärr ganska rimligt.Hmm vad ser vi: Gummirem, svart boett, silverfärgad krona och eventuellt en röd/orange bezel av något slag? Ser ut att kunna vara ganska stor.
Kanske en Victorinox Swiss Army?
![]()
Men ja, risken är väl rätt stor att det är nån form av datorklocka.
Mmmm... Annars kan man ju alltid hävda att det är hans graal klocka!Bra gissning, tycker mig kunna ana kronskydd på påvens med. Ja en modern pulsklocka känns ju tyvärr ganska rimligt.
@johpe Ser än mer lik ut, men kronan ser blank ut?
Kul att gissa i alla fallBra gissning, tycker mig kunna ana kronskydd på påvens med. Ja en modern pulsklocka känns ju tyvärr ganska rimligt.
@johpe Ser än mer lik ut, men kronan ser blank ut?
Bulova är väl amerikanskt... Devil Diver?Kul att gissa i alla fall
Han är ju amerikan, letade lite i Timex katalog men hittade inget som passar. Han sägs vara en som talar mycket för de fattigas sak så det borde inte vara något allt för flashigt i alla fall.