• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Internationella kändisars klockor

Vad har Ron på armen här? Jag har inte tillgång till resten av bilderna i vad jag misstänker är en hel serie. Men någon annan kanske har?
FB_IMG_1654469562025.jpg
Fick vi någon klarhet i det här?

Tom Brady säljer en del av sin klocksamling..
Bland annat denna..
IMG_1804.jpeg

Frågan är väl vad Tom Brady köpte av Nymans igår.

@FlipSwede kanske har koll?

Hoppas inte han gick före mig i kön på någon modell jag väntar tålmodigt på. Hade de inte en 5711 till salu för ett tag sedan preowned men sådana har väl Brady redan 10st av. Kan det varit någon limiterad Panerai måntro.

Bilagor

• IMG_2096.jpeg
    IMG_2096.jpeg
    198.5 KB · Visningar: 1
Senast ändrad:
Frågan är väl vad Tom Brady köpte av Nymans igår….. @FlipSwede kanske har koll? Hoppas inte han gick före mig i kön på någon modell jag väntar tålmodigt på. Hade de inte en 5711 till salu för ett tag sedan preowned men sådana har väl Brady redan 10st av..
Missade Tompa med möjligtvis 20minuter och ska i ärlighetens namn säga jag inte hade någon aning om vem den mannen var innan jag Googlade.

Men det är väl kul han hittar till Byhålan och (kanske) köpte något roligt.
1000010173.jpg
1000010174.jpg
Fick han gå före re i kön på någon av dessa är det orättvist och jag kommer bli vuxenkränkt och behöva både snuttefilt&tutte.
Visst hade han en Nymanskasse innehållande åtminstonde en bok när han var utanför Panerai?

Missade Tompa med möjligtvis 20minuter och ska i ärlighetens namn säga jag inte hade någon aning om vem den mannen var innan jag Googlade.

Men det är väl kul han hittar till Byhålan och (kanske) köpte något roligt.
1000010173.jpg
1000010174.jpg
Fick han gå före re i kön på någon av dessa är det orättvist och jag kommer bli vuxenkränkt och behöva både snuttefilt&tutte.
Visst hade han en Nymanskasse innehållande åtminstonde en bok när han var utanför Panerai?

Stämmer fint det flipparn’! Posserades med Nymanskasse och någon slags bok, förmodligen ett nyprintat ex av bibeln, utanför Panerai.

Märkligt att han får fortsätta handla trots att han uppenbarligen flippat sin batman vidare…. 😂

Tillbaka
Topp