Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäklar, rätta takter, vilken butik såg du den i?
Väldigt bra att gå ut med detta!
Gammal info, kommer väl från Breitling själva? Kan förstå att de vill skrämma köparna lite, men man behöver inte ljuga och överdramatisera. Känns desperat.
Jag säger inte att det är dåligt. Men vad är så bra med det?
Pinsamt.
Breitling blev precis ett ordentligt skitmärke i mina ögon.
Döda gråhandeln som får de lokala handlarna att gå under..
Jo visst jag förstår deras tanke. Samtidigt känns det lite desperat som Aurum sa, de överdramatiserar. Hade de önskat göra det på ett snyggt sätt tycker jag de skulle lyft fram vad de själva kan erbjuda istället som inte gråhandel kan.
Viss skillnad i tonlägeThe Breitling International Warranty covering a Breitling wristwatch or chronograph purchased anywhere in the world from an authorized Breitling dealer will be honored by every official Breitling dealer.
Visst överdriver de en del men att säga att garantin inte gäller är ju ingen lögn då de sätter reglerna..
Kan tänka mig att väldigt många inte vet att breitling inte säljer via nätet men köper/har köpt i tron om att det är från breitling.
Det var det väl innan, knappast med anledning av detta..
Allt var ju inte helt sant... Men hur stoppas de gråa uren? Kräver kvitto för garantiärenden? Är detta unikt? Har dålig koll iom att jag endast köper gammat skräp...
Sjukt classy! En del felaktigheter också men vad gör man inte för att skrämma slag på potentiella kunder..
Kan någon hitta texten på www.breitling.com?
Men garantin är väl knuten till klockan och inte ägaren, så varför skulle de kunna kräva kvitto?Tror att de skulle kunna göra det men misstänker att det är skrämselpropaganda..