Är lite sugen på att byta upp min privata telefon! Har haft alla generationer av Apples Iphone, för tillfället har jag Iphone 5, och jag gillar den, jag gillar mångsidigheten med telefonen då jag har lite appeleprodukter här hemma. Men om man bara ser till telefonen, glöm, att den funkar till appeltv, appleexpress etc, om vi bara skulle jämföra, för och nackdelar, telefon mot telefon vilken är bästa alternativet då?!
Jag vill ha en telefon med snabb processor då man ska surfa, en bra kamera när du vill ta bilder, och menyer som inte plottriga och lätt att använda när det skall laddas hem appar, ja ni fattar.
Kan det tom vara så att det finns några andra mobiltelefoner där ute som kan vara värda att titta på, Sony, LG och allt vad dom heter.
Jag vill ha en telefon med snabb processor då man ska surfa, en bra kamera när du vill ta bilder, och menyer som inte plottriga och lätt att använda när det skall laddas hem appar, ja ni fattar.
Kan det tom vara så att det finns några andra mobiltelefoner där ute som kan vara värda att titta på, Sony, LG och allt vad dom heter.

Senast ändrad: