• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

iWatch från Apple. Vad tror ni? (rykte)

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Det har kommit ett rykte om att Apple jobbar på att ta fram en klocka. Har cirkulerat rykten förrut också men nu ligger det kanske lite mer tyngd bakom då tydligen både New York Times och Wall Street Journal rapporterar om det. WSJ kunde ju läcka Ipad Mini redan förra sommaren så vem vet.

Ingen superfantast av digitala ur i någon form men vad tror ni? Given succé!?

http://www.bloomberg.com/news/2013-02-1 ... puter.html
 

Pleximannen

Cartier
Känns inte helt uppenbart men konstigare saker har väl hänt.

Däremot kan man ju undra när det kommer en iCam. Typ en grym kompakt systemkamera som har ett logiskt och snyggt menysystem =)
 

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Kan knappast vara en " riktig " klocka från Apple.. Snarare en armband med en touch skärm med med massor av lull, lull som man ändå hittar i en vanlig iPhone... Detta är bara min teori...
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Ett rykte startat av otåliga konsumenter, som hoppas att Apple ska släppa något HELT nytt.
Jag tror inte att Apple kommer släppa en klocka.
 
C

Crowolf

Guest
Efter att ha varit apple-dåre i nästan tjugo år så får jag nog säga att de kommer att köras om i alla led. Tyvärr!
iWatch.......ett stort skämt!
 

Randel

Cartier
Jag är en Apple fanboy, så kommer det en iWatch så klipper jag den såklart :bag::D Dock är jag ganska skeptiskt till att en sådan faktiskt kommer att komma ut på marknaden, men vi får väl se.
 
D

Deleted member 1265

Guest
Jag tror det kommer bli riktigt samlarur!
Troligtvis kommer rob e sälja klockorna och de kommer vara sjukt svåra att få tag på!:blackeye:
Plastaskit!
image.jpg
 

Knight

Cartier
Nåja, Apple har lanserat flera värdelösa produkter tidigare. Någon som minns Apple Pippin? Eller den här ergonomiska musen?

2012-11-27-puck.png
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Apple är grymma. Men jag hoppas inte ngn från ks bär en sådan klocka i utbyte mot ngn vardaglig klocka. För en Apple klocka har fan ingen själ !! Apple är bra på datorer å tele inget annat. Hade du tex köpt en Apple jacka :)


Skickas från min IFÅN 5S via Tapatalk
 

Malakias

Friends of KS
2-Faktor
Nåja, Apple har lanserat flera värdelösa produkter tidigare. Någon som minns Apple Pippin? Eller den här ergonomiska musen?
2012-11-27-puck.png


Har sparat en sån mus och använder den ibland till min MacBook Pro. Sagolik design. Älskar mina Applegrejer och använder hela köret från iPhone till dator, men iWatch, nej fan. Jag vill ha en riktig klocka...
 
Topp