• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

JÖSSES Amalia... Tänk att det är 10 år ( 3650 dagar ) sedan jag registrerade mig!

Men har vi verkligen pratat klart om att du säljer guldklockor??
Sälj allt annat krafs istället!

Grymt jobbat @Affe , grattis till 10 år! Du tillför alltid rolig och glad stämning till forumet. Och framförallt kul att sen någon som använder sina klockor vid alla tillfällen! Hoppas vi stöter på varandra snart igen.

Grattis! Hoppas på ytterligare tio år med golfbollar, sallader, skräckfilmer, vinylskivor och utflykter! :cigar:

Hatten av!!!! Vilken jävla resa och samling du har. Kul att fått stöta på dig IRL osså!

Stort TACK! Resan har varit lång och brokig, men jäkligt kul! Dito, men det var länge sedan vi sågs, och din samling är inte dum, kanske t.o.m. större!

Men har vi verkligen pratat klart om att du säljer guldklockor??
Sälj allt annat krafs istället!

Haha...den enda guldklocka jag skulle kunna tänka mig äga är din xxxx allt annat känns banalt och tråkigt 😆

Grymt jobbat @Affe , grattis till 10 år! Du tillför alltid rolig och glad stämning till forumet. Och framförallt kul att sen någon som använder sina klockor vid alla tillfällen! Hoppas vi stöter på varandra snart igen.

Stort TACK! Och kul att höra att man tillför något, hade inte tänkt att sälja dom i vilket fall som helst, så då är det lika bra att använda dom! Detsamma...senast var väl på en GTG i Helsingborg för några år sedan. Du brukar väl hålla till där nere, så förhoppningsvis stöter vi på varandra framöver.

Grattis! Hoppas på ytterligare tio år med golfbollar, sallader, skräckfilmer, vinylskivor och utflykter! :cigar:

Stort TACK! Hehe...så länge jag har spring i benen så blir det att gå förbi golfbanan, sallader och skräckfilmer kommer jag inte att sluta med och vinylintresset lär vi också hålla på med för lång tid framöver :)🤘

Senast redigerad av en moderator:
Grymt bra jobbat! Tack för alla inlägg med både klockor och annat och framför allt att du vid flera tillfällen skapat en bättre stämning på forumet 🥰❤️

Återigen en fantastisk samling😍 Blev inspirerad av din Breitling Aerospace samt din rootbeer på jubilee.

TACKAR, TACKAR....jag är nöjd med samlingen min, visst finns det massor av klockor jag fortfarande suktar efter. Men med dagens priser, så för det stanna vid en dröm för tillfället. Va kul att du just nämner Aerospacen, det är en mycket trevlig och underskattad klocka, Rootbeern är en mycket trevlig klocka, extra krydda är att den har nipple dial index, gör den lite mer unik.

Tillbaka
Topp