Mycket vacker och en komplikation i min smak. Tyvärr så är den lite för stilig för att komma till användning hos mig (tror jag).Noen tanker rundt Geophysic True Second?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket vacker och en komplikation i min smak. Tyvärr så är den lite för stilig för att komma till användning hos mig (tror jag).Noen tanker rundt Geophysic True Second?
Noen tanker rundt Geophysic True Second?
Reverso plus Leica M 4(?)! Vilken combo!Noen tanker rundt Geophysic True Second?
Sett och provat den IRL för något halvår sedan.
Klockans storlek är mkt bra, dvs <40mm. Hade gärna haft den 38 om det gick.
Tavlans struktur är riktigt bra avvägd och även baksidan ger ett riktigt lyxigt intryck med nya rotorn.
Det man kan störa sig på eventuellt, är sekunder som hoppar likt en quartz. Jag gillar när visaren "flyter".
Men i övrigt en het kandidat! Har tydligen kommit med stållänk också, dock ej sett IRL-bild på.
Kanske lite sent svar men kolla gärna rotorn. 2016 började dom sätta in roseguldsrotor vilket kanske är värd en prisdiff,Hjälp mig! Ruggigt nära på att slå till på en sån här:
(Ultra thin moon)
Har hittat en ny till det facila priset av 59 000:- vilket väl känns som ett bra pris. Ni som äger något liknande, hur är den? Bra köp? Hur står sig en sån här i värde? Något annat jag ska tänka på? Är den bättre med silvertavla?
Kräver nästan en videosnuttNoen tanker rundt Geophysic True Second?
Reverso classique. Perfekt för oss med små handleder.. struts till sommaren så kan man sporta den tlll tisha!
Otroligt snygg, ett riktigt habegär har skapats inom mig nu för en Reverso. Vill dock ha en duo men verkar svårt att få tag på en som Inter är för stor.
Det är en helt fantastisk dinka!Blev bandbyte idag snöfallet till ära...
I know (och tack)! Det finns dock ett stort problem med den... man klarar inte av att sälja den. Vilket ju skulle krävas för att finansiera massa andra klockor man OCKSÅ skulle vilja ha. Är rädd att man skulle sakna den oerhört mycket om den fick lämna. Svårt också att hitta något vettigt alternativ på något sätt...Det är en helt fantastisk dinka!
Polarisen är rysligt fin @jarrebarre99
Någon som har tips på vart de brukar beställa 19/16 straps ifrån? Om någon har liggandes som de vill bli av med så PM'a
https://www.watchobsession.co.uk/Någon som har tips på vart de brukar beställa 19/16 straps ifrån? Om någon har liggandes som de vill bli av med så PM'a