Wboy
Silver
Awsome. Mer bilder!Har t.o.m. ägt Geophysic 1958 2 ggr-- DSA US Dial är en favorit dock. 40,5 mm boett, snygg på olika armband och 359 exemplar är en grym kombo. Inköptes i USA.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Awsome. Mer bilder!Har t.o.m. ägt Geophysic 1958 2 ggr-- DSA US Dial är en favorit dock. 40,5 mm boett, snygg på olika armband och 359 exemplar är en grym kombo. Inköptes i USA.
Känns spontant riktigt riktigt värt.Så himla bra... Jaeger-LeCoultre Master Control 1548530 med en prislapp på under 60k trots prishöjningen på 6% är mycket elegans för pengen...
![]()
Så himla bra... Jaeger-LeCoultre Master Control 1548530 med en prislapp på under 60k trots prishöjningen på 6% är mycket elegans för pengen...
![]()
Känns spontant riktigt riktigt värt.
Grymt läckert med det blåa också.
Jag har lite svårt att förlika mig med visarna.
I övrigt är den riktigt läcker.
Två sidor bak![]()
Gamla nyheter kanske me. JLC har nyligen höjt priserna med typ 7-8%.
Visarna är ju det bästa! Samma som på specialversionen av Reverso 1931 tribute.Jag har lite svårt att förlika mig med visarna.
I övrigt är den riktigt läcker.
Visarna är ju det bästa! Samma som på specialversionen av Reverso 1931 tribute.
Så himla bra... Jaeger-LeCoultre Master Control 1548530 med en prislapp på under 60k trots prishöjningen på 6% är mycket elegans för pengen...
![]()
Två sidor bak
Det är intressant: Exporten går ner för klockmärkena. Varför inte passa på och höja priserna? Dom kanske helt enkelt kan sänka produktionen och bibehålla inkomsten och samtidigt ta små steg upp på exklusivitetsstegen. Spännande industri...
Ser intressant ut!Så himla bra... Jaeger-LeCoultre Master Control 1548530 med en prislapp på under 60k trots prishöjningen på 6% är mycket elegans för pengen...
![]()
Nej?Visarna är ju det bästa! Samma som på specialversionen av Reverso 1931 tribute.
Inte identiska men samma form
Men med lysmassa? Det som är udda.Inte identiska men samma form
Jo. Precis, men formen är ju väldigt lik.Men med lysmassa? Det som är udda.
Klassisk generisk form. Udda val att lämna dem utan lysmassa.Jo. Precis, men formen är ju väldigt lik.
Jag hade den version TT 1931 American Version, men frugan gillade inte.
Sjukaste JLC-samlingen du har/haft. Bara roliga referenser!Jag hade den version TT 1931 American Version, men frugan gillade inte.
![]()
DSA'n är favoriten
![]()
![]()
Det var någon Beverly Hills Boutique edition också, Navy Seals Alarm, osv men de är inte kvar.Sjukaste JLC-samlingen du har/haft. Bara roliga referenser!
Det var någon Beverly Hills Boutique edition också, Navy Seals Alarm, osv men de är inte kvar.
Sitter du på fler JLC än geo 1958 och DSA? Riktigt fina.
Försökt finna en 1958 i över 2 års tid..