Jolly
Silver
Vad är det för bandVisst är det!
Jag slogvad med Olof om att reverson skulle funka på gummi. Vilket vi enades om att den faktiskt gjorde.
![]()
Kommer bli fint i stugan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för bandVisst är det!
Jag slogvad med Olof om att reverson skulle funka på gummi. Vilket vi enades om att den faktiskt gjorde.
![]()
Kommer bli fint i stugan
Det är ett omega planetocean band dock saknar jag deras inverterade viklås, men det såg ju ok ut, eller?Vad är det för band?
Magiskt!Tycker nog att military marble är den färg som är mest lyckad av de nya. Hade varit lattjo att prova en IRL.
![]()
![]()
@NiklasArvid![]()
![]()
![]()
Ärvt denna för ett tag sen men den har bara blivit liggande då den inte funkade. Fått livni den nu o den tickar på fint, men jag hittar inte mkt info om modellen..? Någon som vet mer? 34mm o kaliber 889 är allt jag vet...
![]()
![]()
![]()
Ärvt denna för ett tag sen men den har bara blivit liggande då den inte funkade. Fått livni den nu o den tickar på fint, men jag hittar inte mkt info om modellen..? Någon som vet mer? 34mm o kaliber 889 är allt jag vet...
Jag gillar detDet är ett omega planetocean band dock saknar jag deras inverterade viklås, men det såg ju ok ut, eller?
http://www.ebay.co.uk/itm/401016225483?_trksid=p2057872.m2749.l2648&var=670544415788&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT Här är motsvarande men i gråzonen...Jag gillar detvad ligger ett sådant på ? Kan tänka mig att det inte är kaffepengar.
Någon med förslag på billigare alternativ?
I love a shady dealhttp://www.ebay.co.uk/itm/401016225483?_trksid=p2057872.m2749.l2648&var=670544415788&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT Här är motsvarande men i gråzonen...
Np fellow nördI love a shady deal
Beställt! Tackar för hjälpen!
Grattis!Igår firade jag och klockan i bakgrunden ett år...
![]()
JLC Classique + JLC Grande Reverso Rouge
Vilken bra film! Jag ska vara aldrig mer bli ledsen när det inte fungerar, bara glädjas för varje dag det gör det. Otroligt och ofattbart att det är så få problem som det är, trots denna komplexa miniatyrvärld.Hittade en servicevideo... men det kanske är lika bra att lämna in den när det är dags... kul att se konstruktionen av boetten
Mycket trevlig är det en grande?8 ex. HK-edition...
![]()
![]()
Mycket trevlig är det en grande?
Nej, du har rätt. Fonten är inte så bra, men storleken och tavelfärgen är justeJag gillar inte fonten på siffrorna... Ser ut som en Grande ja! Vanliga 1931-caset.
Jag gillar inte fonten på siffrorna... Ser ut som en Grande ja! Vanliga 1931-caset.
Jooo, fonten är ju stört-läcker. Synd bara att 6an står på ett litet gupp... Färgen på tavlan? Ok, men inget för mig.Nej, du har rätt. Fonten är inte så bra, men storleken och tavelfärgen är juste
8 ex. HK-edition...
![]()
![]()
Oj. Den var på tok för stor. Ser lustigt ut8 ex. HK-edition...
![]()
![]()
Alla tavlor är unika i sig men komplikationerna är ju också "Nice to have"Jag vet inte om tavlan är mer häftig än snygg men ett habegär skapas helt klart.
Klämde lite på denna igår. FANTASTISK!
![]()
![]()
Alla tavlor är unika i sig men komplikationerna är ju också "Nice to have"
@Ernesto var det du som haft en sådan? Om ja, går det få ett litet utlåtande![]()