Grattis i efterskott!Tack så mycket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis i efterskott!Tack så mycket
Ajaj! Två som behöver logga in oftare och läsa på förskolans sida alltså..Skulle lämna dottern på dagis och utanför dagiset möter jag en lika förvirrad farsa som jag, dagis är stängt, det är studiedag.
Inte mig emot, utöver kvalitetstid med dottern kom även FedEx med bandet från CF.
Tycker den ser lite dyr ut med tanke på att det inte är den mest populära Reverson som gjorts och faktum att den är graverad.Tjena, vad säger experterna om denna modell och priset (verkar konkurrenskraftigt om man kollar på Chrono24)? Ser fin ut men jag är nybörjare vad gäller JLC så skulle önska lite input! Tack!
http://www.uretvintage.se/jaeger-lecoultre-reverso-pv-67203.html
Snyggt! Passar mycket bra!Skulle lämna dottern på dagis och utanför dagiset möter jag en lika förvirrad farsa som jag, dagis är stängt, det är studiedag.
Inte mig emot, utöver kvalitetstid med dottern kom även FedEx med bandet från CF.
Mkt bra med Camille.Har du fått bandet än? Jag beställde likadant några månader sen och trivs riktigt bra!
Camille Fournet till vänster och originalbandet i mörkbrunt som följde med klockan till höger.
Tjena, känns inte helt hundra att prata slang med Reversos så; god dag!
Om man är OWG med reverson då ?Tjena, känns inte helt hundra att prata slang med Reversos så; god dag!
Sup?Om man är OWG med reverson då ?
God kväll min herre!
Jag frågade ju för bövelen i inlägget ovanför ditt.Sugen på JLC master control sector dial, någon som vet när den släpps?
Haha men va´schatan, får ta och kolla upp synen!Jag frågade ju för bövelen i inlägget ovanför ditt.
Blåa? Menar du memovox?Någon som vet när de nya blåa modellerna kommer?
Blåa? Menar du memovox?
Är sektorstavlorna blå? Trodde de va vit/silvergrå?Tror han menar sector-tavla klockorna
Sugen på dom blir man iaf. Oavsett om vi kallar dem blå eller sektorJLC släppte tre klockor för att fira Master Controls 25-års jubileum, alla tre har blåa färgklickar
Jo tack, riktigt sugen på daten. 5700$ känns som ett bra pris, hoppas det dyker upp några på K&S...Sugen på dom blir man iaf. Oavsett om vi kallar dem blå eller sektor
Är sektorstavlorna blå? Trodde de va vit/silvergrå?
Någon som vet när de nya blåa modellerna kommer?
Jag har ett vagt minne av att @Ernesto har sagt "september" i något sammanhang. Att det skulle komma något ex till Krons/Nymans då.Sugen på JLC master control sector dial, någon som vet när den släpps?
Perfekt! Köp du först så köper jag billigt av dig när du tröttnat.Jo tack, riktigt sugen på daten. 5700$ känns som ett bra pris, hoppas det dyker upp några på K&S...