Riktigt bra tavlaNysläpp med sector dial från JLC. Riktigt snyggt.
Vore roligt om de fortsätter och släpper dessa urtavlor på fler Master Control.
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra tavlaNysläpp med sector dial från JLC. Riktigt snyggt.
![]()
Nysläpp med sector dial från JLC. Riktigt snyggt.
![]()
Tja, de här inläggen kommer sannolikt raderas, så du får var lite mer seriös, utförlig och bidragande till forumet i vad du skriver för att nå dina 50.Galen klocka
Posthorande leder till fördärv!Drömmigt
Tack för bra feedback, ska ha detta i åtanke i mitt fortsatt användande av Klocksnack!Posthorande leder till fördärv!
Dvs radering av inlägg.
50 vettiga är inte så svårt att fixa till så du kan annonsera vad det nu är du vill bli av med
Grym. Hade en master calendar en gång men störde mig på att månad/dag inte alls var centrerade i ”rutorna”. Verkade vara vanligt hos JLC då (10 år sedan). Har de fått ordning på det nu?Riktigt bra tavla
![]()
Ett helt perfekt dressur om du frågar mig!Tunn, enkel och elegant. 6.4 mm tjock! Vackert dekorerat manuellt urverk. Ett fint dressur i 38 mm. Ref 172.8.79.S
![]()
Verkligen fin. Har själv provat 34, som väl är den lite äldre fast ännu tunnare. Den blev dock lite liten. Hoppas JLC återkommer med dessa, framförallt 38:an. Enbart stavindex är inte lika snyggt imo.Tunn, enkel och elegant. 6.4 mm tjock! Vackert dekorerat manuellt urverk. Ett fint dressur i 38 mm. Ref 172.8.79.S
![]()