TimeFlies
Silver
Fick precis hem min första Reverso
Grattis, de är väldigt coola.
Vill också ha!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick precis hem min första Reverso
Otroligt bra! GrattisFick precis hem min första Reverso
Ont om hjälp här, löste du ett nytt band?Hej,
Jag har köpt en JLC Reverso Classic Medium till min blivande man efter tips härifrån, men köpte med brunt läder då jag var övertygad att det skulle passa både honom och bröllopskläderna allra bäst. Nu visar det sig efter lite om och men att jag behöver köpa ett svart läderarmband.
Var köper jag detta om jag behöver ett inom de närmsta två veckorna? Försökt snabbgoogla, men blir mest bara förvirrad med diverse snabbfästen och mått. Vilken bredd ska armbandet ha? Har inte möjlighet att mäta på klockan jag köpt då den redan är inslagen. Är det lätt att byta själv (går det att byta armband på bröllopsdagens morgon)?
Stort tack på förhand.
Den där är ju helt magisk, vad är det för ref på den?
Det är möjligt, men risken är överhängande att den blir sämre. Nya borde finnas att tillgå för en rimlig slant?Lite rengjord. Va tror ni om tavlan? Kan man fixa till eller låta vara?
Det är möjligt, men risken är överhängande att den blir sämre. Nya borde finnas att tillgå för en rimlig slant?
Helvete vad bra!Äntligen rätt band till klockan. Mycket nöjd. Då är det bara att invänta nästa Camille Fournet till den svarttavlade. Fantastiskt mycket klocka för pengarna!
Helvete vad bra!
Blev en oplanerad duo idag
Den är magisk! Vad tycker du om baksidan? Får man be om en bild?Den här tavlan är bra alltså!
Den också bra (men lite svårare att få till rättvisande färger på foto!)Den är magisk! Vad tycker du om baksidan? Får man be om en bild?
Denna är fan bra alltså