Obligatoriskt med guld-Reverso när helgen nalkas. Trevlig fredag på er alla!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur tunn är den? Kan man få åtnjuta ett sidoskott?Nytt in! Classic Medium Ultra Thin. Känns kanon. Sitter på ett cordovan just nu men vill nog varva med struts och ett Casa Fagliano. Hur får man tag på det sistnämnda enklast?
Hur tunn är den? Kan man få åtnjuta ett sidoskott?
Min gamla. Slit den med hälsan.Nytt in! Classic Medium Ultra Thin. Känns kanon. Sitter på ett cordovan just nu men vill nog varva med struts och ett Casa Fagliano. Hur får man tag på det sistnämnda enklast?
Vill du köpa nytt kan du maila dem, så skickar de katalog etc., gick väldigt smidigt.Nytt in! Classic Medium Ultra Thin. Känns kanon. Sitter på ett cordovan just nu men vill nog varva med struts och ett Casa Fagliano. Hur får man tag på det sistnämnda enklast?
Nytt in! Classic Medium Ultra Thin. Känns kanon. Sitter på ett cordovan just nu men vill nog varva med struts och ett Casa Fagliano. Hur får man tag på det sistnämnda enklast?
Stort grattis! Mycket bra, verkligen true till originalet i proportioner!!Inte extremt tunn, precis lagom bra närvaro på handleden. Gillar att den är lite välvd och följer handleden, men det kanske alla Reversos är?
Verkar komma nytt imorgon från JLC enligt deras instagram. Verkar vara en ny Memovox och kanske en ny tappning på deep sea? Fast ser typ ut som en Polaris ändå på de snabba bilderna. Några tankar?
Spännande!Verkar komma nytt imorgon från JLC enligt deras instagram. Verkar vara en ny Memovox och kanske en ny tappning på deep sea? Fast ser typ ut som en Polaris ändå på de snabba bilderna. Några tankar?
Spännande!
En till sen ska jag sluta spamma tråden.
Drömklockan, helvete vad bra den ser ut!
Kul med nytt ifrån JLC Dagens, gårdagens och morgondagens mitt klister!
188.000 kr respektive 118.000 kr i Sverige.Homerun i mitt tycke.
17.600$ mariner memovox och 11.100$ mariner date ex sales tax på jlc hemsida. Vet inte vad jag tycker om prissättningen men ser ruskigt fina ut.
Ser helt magiska ut, ha begäret är stort!Homerun i mitt tycke.
17.600$ mariner memovox och 11.100$ mariner date ex sales tax på jlc hemsida. Vet inte vad jag tycker om prissättningen men ser ruskigt fina ut.
Memovoxen är strax över 15mm tjock. Ganska bastantHomerun i mitt tycke.
Om man är lite lat, hur skiljer sig dessa från de som redan fanns sedan tidigare?Homerun i mitt tycke.
188.000 kr respektive 118.000 kr i Sverige.
300 m istället för 100m. Skruvad krona på nya, sedan har de lagt in lite stänk av orange i den samt har man gått på helvit lume, andra visare. Verkar blivit något tjockare från 13.1 till 13.9. Calibern heter 899A1 på gamla och 899AB på nya, vet inte vad som skiljer. Ser inte ut att skilja något vad jag kan se iaf. Sedan är den nya betydligt dyrare, ökat ca 26 000kr. Nu pratar jag bara om datemodellen, är väl vad jag lyckats identifiera så långt.Om man är lite lat, hur skiljer sig dessa från de som redan fanns sedan tidigare?
Nya generationens verk med 70h PR. Förra hade endast 38h.300 m istället för 100m. Skruvad krona på nya, sedan har de lagt in lite stänk av orange i den samt har man gått på helvit lume, andra visare. Verkar blivit något tjockare från 13.1 till 13.9. Calibern heter 899A1 på gamla och 899AB på nya, vet inte vad som skiljer. Ser inte ut att skilja något vad jag kan se iaf. Sedan är den nya betydligt dyrare, ökat ca 26 000kr. Nu pratar jag bara om datemodellen, är väl vad jag lyckats identifiera så långt.
Nya generationens verk med 70h PR. Förra hade endast 38h.
Är dock inte helt såld på utseendet. Och tjockheten är ju jobbig. Var redan tjock.
Nya generationens verk med 70h PR. Förra hade endast 38h.
Är dock inte helt såld på utseendet. Och tjockheten är ju jobbig. Var redan tjock.