Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Får jag eller Maxim tian? Det är en Peugeot.Sätter en tia på att det är en vw av något slag![]()
Stort av dig att posta närbilder på min falukorvsnacke, tack så mycket! Det känns jättebra. Verkligen.Jag slänger in lite bilder jag också.
Oerhört fin klocka!
Är det mitt fel som visar bild på din falukorvsnacke eller du som har en falukorvsnacke?Stort av dig att posta närbilder på min falukorvsnacke, tack så mycket! Det känns jättebra. Verkligen.
Är det mitt fel som visar bild på din falukorvsnacke eller du som har en falukorvsnacke?
Låt mig säga att jag är RÄTT så nöjd!Fan vad grymt!! Grattis!! En rätt bra månad sammantaget?!![]()
Kan du inte slänga upp en morgonbild på uret?Låt mig säga att jag är RÄTT så nöjd!![]()
Hade gärna gjort det i Fredagstråden men det satte ju martinhook kallblodigt stopp för..Kan du inte slänga upp en morgonbild på uret?![]()
Vafan, jag kan inte hålla mig.. Kolla vad skitsnygg den är i skenet av ett par stearinljus!Kan du inte slänga upp en morgonbild på uret?![]()
Vafan, jag kan inte hålla mig.. Kolla vad skitsnygg den är i skenet av ett par stearinljus!
![]()
Det är 50 där... Inte 100Snyggt att du höll dig inom hastighetsbegränsingen på centralbron.... jag had kört minst 30 för fort om jag skulle plocka upp den snyggingen.