• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag har köpt ny klocka!

Vilken känsla. Senast jag bar ut en värdefull klocka från en AD var antagligen 1994. Wohlin sålde en SMP Chrono till mig. 19' har jag för mig att den rockade loss på.
Sedan dess har det mest varit fultjack i gränderna.


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Haha...vilken stekare till farsa den nya Guldklippen på 3,750g har, stort,stort GRATTIS till ditt nya UR Ricrob :cigar: !!!
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Ser ut som om du fick den nya blåare (mörkare) nyansen på såväl tavla som vridringsinlägg. Snyggt! Skön känsla! Grattis!

Fritt fram för dig att ge dig ut på djupt vatten nu...:D

Mvh A
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Ser riktigt nice ut! Jag har tidigare dömt ut dom däringa, men blir mer å mer sugen på att studera en IRL på nära håll!

Grattis!

Å föresten; har den där Spencer66 ett finger med i alla Rolex dom säljer hos Rob... ;-)
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Jävlar! JÄVLAR!!! Va grymt !!!!

Grattis till grym klocka.

Om de på Rob jobbar på provision så står några få här för stor del av deras lön ;)
 

Fiffi

Omega
2-Faktor
Snyggt att du höll dig inom hastighetsbegränsingen på centralbron.... jag had kört minst 30 för fort om jag skulle plocka upp den snyggingen.
 

Maxim

Cartier
Ser dunderhäftig ut! Grattis, och hoppas du är nöjd ett bra tag framöver.

Vad är det för bil vi ser bakom klockan förresten?
 
Topp