Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
yonsson skrev:Edit:Absolut inte_jonte skrev:Berättat för frugan än...?:lol:
![]()
_jonte skrev:Hehe, you're fu***d!.. som man brukar säga :lol: :lol:yonsson skrev:Edit:Absolut inte_jonte skrev:Berättat för frugan än...?:lol:
![]()
Hittade denna tråden med bilder, wow! :shock:
http://uhrforum.de/seiko-sbdx001-marinemaster-300m-dort-wo-es-anfing-t118144
På hans sauerkraut-handleder ser den nästan liten ut.
Det kanske blir ett rent helvete, men jag hoppas och tror det kommer passa mig perfekt. Lite bättre lön än nu hade ju inte gjort någonting heller.Skolläraren skrev:Specialpedagog? Din stackars krake!
yonsson skrev:Tur att man har ett hemligt lek/aktie-konto att ta pengar från. Jag har hört att det är fullt normalt och att alla har det.![]()
leben skrev:yonsson skrev:Tur att man har ett hemligt lek/aktie-konto att ta pengar från. Jag har hört att det är fullt normalt och att alla har det.![]()
Ja. Fullt normalt. :mrgreen:
yonsson skrev:Det kanske blir ett rent helvete, men jag hoppas och tror det kommer passa mig perfekt. Lite bättre lön än nu hade ju inte gjort någonting heller.
Om den är i GTB nu så kan du säkert om du har tur få den redan idag, beror ju också på vilka som levererar den. Jag fick min oehört fort så fort den hade anlänt till Eskilstuna.yonsson skrev:Då är den i Götet. Får väl plocka ut den imorgon kväll.![]()
yonsson skrev:Undersköterskan skrev:Ja, inte är det en Omega i alla fall. :| Men stort grattis ändå såklart, men vad är det för examen du tar ?
Vänligen
Forumets undersköterska
Tackar för alla lyckorop! Jag blir specialpedagog, men är som sagt inte helt färdig ännu. Sitter och skriver på D-uppsatsen.
Ni har ju redan listat ut det såklart. En sån här väntar jag på:
![]()
Edit:Absolut inte_jonte skrev:Berättat för frugan än...?:lol:
![]()
80talisten skrev:Om den är i GTB nu så kan du säkert om du har tur få den redan idag, beror ju också på vilka som levererar den. Jag fick min oehört fort så fort den hade anlänt till Eskilstuna.yonsson skrev:Då är den i Götet. Får väl plocka ut den imorgon kväll.![]()
John R skrev:Nu förstår jag varför dina recentioner för OTv
var så pedagogiska ;-)!
Stort grattis du kommer vara i sjunde klickhimlen ett bra tag ;-)
/ John R
Du se! Vad var det jag sa !yonsson skrev:Frugan är hemma sjuk. Fick detta precis;
CaptainOats skrev:Hur gärna vill du hem nu ?
Ekmikael skrev:Så frugan vet om ditt nya inköp? Eller sitter du och filar på en förklaring?![]()
80talisten skrev:Grattis Yonsson! Kul att den kom så pass fort.. Du får lägga upp lite bilder sen![]()
På den bilden ser den gigantisk ut...yonsson skrev:Undersköterskan skrev:Ja, inte är det en Omega i alla fall. :| Men stort grattis ändå såklart, men vad är det för examen du tar ?
Vänligen
Forumets undersköterska
Tackar för alla lyckorop! Jag blir specialpedagog, men är som sagt inte helt färdig ännu. Sitter och skriver på D-uppsatsen.
Ni har ju redan listat ut det såklart. En sån här väntar jag på:
![]()
Edit:Absolut inte_jonte skrev:Berättat för frugan än...?:lol:
![]()