• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag och min nya bästis

easy rider

Brüno
2-Faktor
Jag kom också ihåg tråden om Bernt Milton. Helt klart samma snubbe som verkligen har jätteproblem.
Kan vi inte bjuda in han på en GTG? Så får han ventilera lite... :D
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Okey, inte nu för att vara en partypooper, men det känns som en väldigt negativ tråd detta.
Håll god ton!
 

Andrew

Cartier
Måste snabbt meddela att jag hade köpt en Omega, vilket visade sig att den var falsk. Jag skulle sälja min gamla Seiko dessutom så jag skrev bara Klockor i annonsen. Och så fort någon frågade så uppmärksammade jag genast att det var en kopia (skäms över detta) Men tanken med "ömegan" var falsk tänkte jag att den kunde de få med den på köpet.

Någonstans känns det ändå lite gött att du fick skit för att ha försökt kränga en kopia.
 

Ricrob

Patek
Det var det jävligaste! Karln är ju tveklöst ett fullblodspsyko.. Obehagligt men å andra sidan är det skönt att det lyser igenom tydligt att det bara är snack. Hans tendenser att haspla ur sig sina egna framgångar och snacka pengar och skit gör att det lätt kan tas som "hittepå hittepå"..

Dock ändå, obehagligt och fan vet vad han kommer stöta på en dag..? :S
 
Topp