Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förstår, eg skulle vi på KS konsolidera service på dinkor, för 1 vi går till ngn vi litar på 2. Få vettigt pris, vi har ju några dinkor tillsammansDom jag har hemma sitter i windern, dom övriga ligger i säkert förvar i bankfack, beträffande service så haltar den dessvärre, jag servar ingen klocka förrän den börjar gå skit rent ut sagt. För tillfället så har jag väl en handfull klockor som skulle behöva sig en service.
Förstår, eg skulle vi på KS konsolidera service på dinkor, för 1 vi går till ngn vi litar på 2. Få vettigt pris, vi har ju några dinkor tillsammans![]()
Nu lästa jag denna en andra gång, Affe du värmer själen och jag tycker att KS borde införa årets Affe, som tilldelas årets bästa inlägg, mest hedervärda medlem el ngt......![]()
Kungligt inlägg, Affe! Midasklasse.![]()
Du har en fantastiskt fin samling, @Affe! Alltid lika kul att se och att få höra dina egna tankar om respektive klocka.![]()
Hehe för att min har borstad bezel?Tackar... men jag är fortfarande lite putt för att du köpte min Red Arrows Bratte!
Galen samling affe, får nog ta och visa den för sambon så hon vet vart målsättningen ligger![]()
Du har en samling jag bara kan drömma om. Stort tack för denna trådstart!
Såg ingen Speedmaster Pro på den där listan @Affe?![]()
MissadeJodå...plats nummer 17, valde att lägga bilden på bakboetten bara!
Skön sportlovsläsning. Vad blir nästa klocka?![]()