• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jaggis

Köpt en fet Sinn av @Jaggis.

Smidig i samband med affär, och hade klockan snabbt i min ägo efter betalning.

Klockan var fö. i utlovat skick, tom. bättre än bilderna visade. Paketet tokigt välemballerat, ungarna kommer gå loss på bubbelplasten i dagarna sju.

Rekommenderas varmt!

Köpte en Mudmaster av @Jaggis
Klockan va i skicket som utlovades som ny.
Snabba svar via Pm och snabbare än blixten att posta.
Gör gärna mer affärer i framtiden.

Köpte en klocka till av Jaggis i veckan. En Sjöö Sandström Royal Steel chrono. Som alltid ett nöje. Helt klart en Good Guy!!

Gjorde en bytesaffär med Jaggis på distans (skickade med Postnord)
Allt var som utlovat, bra paketering, snabb respons via både PM här på KS och SMS. Definitivt good guy!

Mötte upp Johan för en f2f-bytesaffär. Gick därifrån väldigt nöjd. Kan sammanfatta Johan som en oerhört trevlig och genuin person. Tack för mötet. 100% GG i min bok!

precis sålde en Citizen till Jaggis och köpt en Oris :oris: samtidig från honom. Inga problem, snabb leverans och mycket bra feed back.. jag rekommendera honom... :)

Gjort ännu en synnerligen snabb och smidig affär med @Jaggis , denna gång avyttrades en Tuna med ett litet delbyte åt mitt håll. 100% goodguy as usual! :)

Har tappat räkningen på alla gjorda affärer med @Jaggis och jag hoppas det blir många fler framöver, toppklass rakt igenom!

Har köpt flera g-ghocks av jaggis och det har alltid fungerat utmärkt. Mycket välpackat. Bra kommunikation som vanligt.

Tillbaka
Topp