• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jaha.

Jag är inte administratör, så jag lägger mig inte i hur andra uppför sig, utan tipsade bara varför det anmärktes på rubriken. Vill någon ny medlem hitta en tråd som handlar om att någon vill köpa en ny klocka för 100K, så brukar inte söksträngen vara "Jaha" utan kanske mer något i stil med "Hjälp med att hitta ny klocka för max 100K". Lycka till! :)
Ok tack. Försöker ändra rubriken men det vill sig inte riktigt från mobilen. Jaha blev det för det va så uppgiven jag känt mig sen jag började leta ny klocka.
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Ok, det var inte meningen att låta otrevlig. Det var konstiga poster i denna tråd i början, men du har rätat ut en del frågetecken :)
PM: admin och fråga om de kan hjälpa dig ändra trådtitel är mitt råd.
Som många andra har sagt, på detta forum är bilder ett måste.
 
20150825_202922.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Går ju inte bifoga bilder från mobilen verkar det som. Är det jag som gör fel eller har någon annan också det problemet?
Brukar gå utmärkt. Klicka på "Bifoga en bild/fil" och sen väljer du bilden.
Vet ju inte vad du försöker på för mobil förståss..
 

Hotshot

Rolex
2-Faktor
Måste be om ursäkt, händer att det dyker in ett troll här titt som tätt... Välkommen hit! Jag skulle som sagt kört på panna! Lycka till :)
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Panerai är i mina ögon ett trist märke som fick fart på sin försäljning genom att Sylvester Stallone fick dille på dem och därmed fick de reklam. Skulle aldrig köpa en Panerai.
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Haha, inte en chans... F.P Journe och Jaquet Droz klingar som ljuv musik i mina öron.
De får skavsår av Stallone när han sluddrar -Aaaaaaadrian, Aaaaaaadrian med av blod igenmurat öga i Rocky.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Haha, inte en chans... F.P Journe och Jaquet Droz klingar som ljuv musik i mina öron.
De får skavsår av Stallone när han sluddrar -Aaaaaaadrian, Aaaaaaadrian med av blod igenmurat öga i Rocky.
Nåja... Den filmen tog ju hem ett par tre Oscarsstatyetter när det begav sig. Så låt de där du nämner få lite skavsår du.. Bär de också Panerai? :)
 

Frourez

Omega
116613LB igen, inte för mycket "titta på min klocka" men tillräckligt för att flasha i smyg. Sen vet typ alla att den kostar kring 100 000 så alla vet hur mycket du har köpt den för. Så slipper du oroa dig för att folk tror den är billig.
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Över budget, men du vill ha en stor plottrig dinka som jag förstår det. YMII på 44mm finns både i stål och guld stål:
GUMBALL-3000-015_zpsc741d1e6.jpg
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Urk, en av de fulaste Rolex som någonsin tillverkats haha. Men det är bra att alla har olika smak ;)
Edit: Hoppsan..... jag som sade att jag skulle lämna diskussionen. Dags att gå och lägga sig !
Mitt inlägg antyder inte på något sätt att jag tycker om nya YM;), jag föreslog den till TS då den passar in i dennes nuvarande uppsättning. :bookworm:
 
Topp