• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jaha.

JohnDoe

Rolex
Kaplans klockkvalitet 14 november håller på att fyllas på för fullt. Där kan du hitta något du gillar. Sista inlämning är 16 oktober så det kommer mer. Vill du inte ha beggat så är rolex seadweller blue lite kul. Ligger strax över 100. Om du hittar den.
image.png
 
För tillfället lutar det åt panerai eller rolex. Sen om det kostar 50 000 eller 120 000 e inte så noga. Bara jag blir nöjd. Sneglat en del på audemars piguet o hublot, men misstänker jag kan bli trött på dom. Lite drygt om man lagt så mycket pengar kan jag tycka. Samt har inga problem med begagnat.
 

stoffe56

Cartier
2-Faktor
Panerai är i mina ögon ett trist märke som fick fart på sin försäljning genom att Sylvester Stallone fick dille på dem och därmed fick de reklam. Skulle aldrig köpa en Panerai.

Du tycker Panerai är ett trist märke ....... Du kanske skulle ta o läsa på lite om Panerai så kanske du upptäcker en hel del intressant historia som märket bär på.
Då tänker jag inte på Sylvester Stallone.
 
Topp