• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jakten på den ultimata kvalitets-dressaren(uppdateras framåt) PP,ALS,VC

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Måste tyvärr minska ner klockbudgeten endel annars hade jag absolut behållt den

Edit: Det är fortfarande den ultimata dressaren enligt mig:)

Den är verkligen helt underbar enligt min mening och då har jag inte ens sett den IRL.

Frågan jag ställer mig lite är hur ofta jag kommer att använda klockan. Har en liten känsla av jag kommer använda sportklockorna mestadels nämligen.
 

par

Patek
2-Faktor
Den är verkligen helt underbar enligt min mening och då har jag inte ens sett den IRL.

Frågan jag ställer mig lite är hur ofta jag kommer att använda klockan. Har en liten känsla av jag kommer använda sportklockorna mestadels nämligen.
Visst förstår jag vad du menar men så länge man har någon form av kontorsjobb tycker jag det funkar kanon. Man behöver inte använda den så dressigt som endel tror. Har skrivit det flera gånger men tycker den funkar likars till t-shirt o shorts som kavaj.
 

par

Patek
2-Faktor
Finns oftast inte nått logisk bakom en WIS beslut :D Har du någon annan dressare hemma eller ska jakten fortsätta mot en ny billigare?
Hoppas 5712 stannar!
Nej egentligen inget annat som ersätter den, sen har jag väll ingen panik. Säljs den inte får jag behålla den och det är rätt okej det med:) Har lovat mig själv att ev framtida barn ska få ärva varsin PP och hur många det blir vet man aldrig;) Jadå den sitter säkert
 
  • Like
Reactions: Oew
Topp