Kan bara hålla med @christian-h , Phoenix nato är bäst i test!
Köper mina från Gasgasbones.com snabb lev å bra priser.
Köper mina från Gasgasbones.com snabb lev å bra priser.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kortade ett av banden rätt mycket mer och eldade på i stugan, sedan slant jag med högerhanden och fick natobandet i flytande form på fingret...Förlåt för OT, men ditt finger alltså... Vad hände?!!
Sandfärgat mocka från singular! Jubilee är dock bäst.Hej Christian, har du något tips på nato till min ROLEX? Vilken färg tycker du?
Nato är bäst på vintern. Lite som min rattmuff i bilen. Bra skit!Gillar verkligen Nato och har ca 15 standard Nato från bland annat Singular och Royal Straps. Blev sugen på att beställa även fast det är mitt i vintern. Kör personligen bara Nato mellan 1/4 och 30/9, men det här kan vara värt att göra ett undantag för
Brukar bland annat köra SMP, SKX och här Stowa Flieger på Nato. Har inte fått tummarna loss vad gäller Sub C, men ska testa det också framöver.
Då kommer man ju osökt in att tänka på nationalmuseum från t.ex Omega eller Tudor för 2500 kr (Omega). Jäkligt sugen på ett men är det värt de?! Är det det perfekta natot?
Fett OT: min fru kikar över axeln och kommenterar din soffa... hon undrar var du köpt den...Skitbra tråd!
Ska genast surfa nato från Phoenix
Julnato på Rollen
Haha!Fett OT: min fru kikar över axeln och kommenterar din soffa... hon undrar var du köpt den...
och ja, jag är helt seriös. Eller ja hon är...
Du minns helt rätt......dock får man byta ut ringen ibland då den är av mjuk alu och pinnen i spännet är i stål och käkar upp ringen efter ett tag.......men hålet i bandet är hyfsat intakt......
Du vet inte vad ringen heter?
"Nationalmuseum", älskar autocorrect.Då kommer man ju osökt in att tänka på nationalmuseum från t.ex Omega eller Tudor för 2500 kr (Omega). Jäkligt sugen på ett men är det värt de?! Är det det perfekta natot?
Måste sluta kolla KS från mobilen"Nationalmuseum", älskar autocorrect.
Jag håller med, men av någon anledning gillar jag camot mest.Fick hem mina Phoenix förra veckan men först haft tid att korta nu, mycket nöjd med de! Däremot är camo natot mycket sladdrigare än det gröna och känns inte alls som att det är samma väv vilket är lite trist, men den är bra ändå
Snyggt är det helt klart! Bygger dock på höjden men det är pga. att klockan redan är hög sen innan, får leta reda på en ny mögeldykareJag håller med, men av någon anledning gillar jag camot mest.
Klipp flärpen, slipper man höjden.Snyggt är det helt klart! Bygger dock på höjden men det är pga. att klockan redan är hög sen innan, får leta reda på en ny mögeldykare
Känns dumt på ett fin Nato ska jaga en vintage dyk/ krono som passar iställetKlipp flärpen, slipper man höjden.
Jag har klippt varenda nato, blir mycket bättre. Blir nog att köpa ett två-delat istället.Känns dumt på ett fin Nato ska jaga en vintage dyk/ krono som passar istället
Kan rekommendera Mickie500 på ebay, han är mr Phoenix och säljer direkt från fabrik. Sök "Seller:mickie500" på ebay.