Tillslut fick jag hem mitt Natoband från Blushark. Tog rätt lång tid efter att det landat i Sverige och sen togs över av Postnord. Det var också bara i ett kuvert så förstår inte riktigt varför dom inte bara lade det i brevlådan, var tvungen att hämta ut. Well well, juletider och allt kaos gjorde väl sitt.
Beställde ett 22mm AlphaShark Slim - Ocean Blue band. Tänkte det skulle passa till min SRP787 och matcha det blåa i den. Innan hade jag ett Zuludiver bondnato som jag är väldigt nöjd med så detta blir vad jag jämför med.
Blusharks modell är bra mycket kortare än Zuludiverns men kvalitetsmässigt så tycker jag dom verkar snarlika. Lite mer "säkerhetsbälte" över blushark. Lite mer blankpolerade metalldetaljer på blushark också men det var snyggt. Blushark är ju också snäppet tunnare och det var ju vad man var ute efter när man beställde slim.
Men jag tyckte det blev rätt bra och kan nog tänka mig att investera i blushark igen. Vet inte om dom går att få lite längre men det funkar ju även om nato flärpen blev lite väl liten.
Lite udda kombo med blått Nato på 787:an men jag tycker det funka.
Ps. Ber om ursäkt för kassa bilder, men min tillfälliga Huaiwei Honor 8 Lite har inte riktigt lika vass kamera som min Samsung S8:a. (Minst sagt).