Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lämna in den till en AD, ex Klockmaster.Var tror ni man kan serva en Seiko, jag tror det är en skx007 men är inte säker... Min far köpte den i Japan på 80- talet och jag skulle vilja ta den av honom och fixa den åt honom
Det skall jag göra! Måste bara få tag på klockan, jag vill överraska min käre farLämna in den till en AD, ex Klockmaster.
Ta en bild på baklocket och lägg upp så kommer du säkert få svar på vad det är för modell
Är den köpt på 80-talet så är det förmodligen en 6309-72xx. Är det sent 80-tal så kan det även vara en 7002. 1988 ersattes 6309 av 7002. Skx med urverket 7s26 kom först 1996.Det skall jag göra! Måste bara få tag på klockan, jag vill överraska min käre far
Awesome! Jag tror mig veta att han köpte den på sin militärbas på Okinawa runt 1980ish.. inte mycket senare än så..Är den köpt på 80-talet så är det förmodligen en 6309-72xx. Är det sent 80-tal så kan det även vara en 7002. 1988 ersattes 6309 av 7002. Skx med urverket 7s26 kom först 1996.
Hoppas att jag fick alla årtal rätt där annars kommer det snart någon och smäller mig på fingrarna
Coolt! Då är 7548 också ett alternativ.Awesome! Jag tror mig veta att han köpte den på sin militärbas på Okinawa runt 1980ish.. inte mycket senare än så..
Nice! Jag älskar dessa klockor alltså Jag ska försöka lista ut var han har klockorna, för han har nog två eller 3 gamla Seiko's.Coolt! Då är 7548 också ett alternativ.
Se till att komma över den där så vi får veta vad det är
Här är en bild på en 7548 jag haft.
Spännande. Det här vill vi se!Awesome! Jag tror mig veta att han köpte den på sin militärbas på Okinawa runt 1980ish.. inte mycket senare än så..
Grymt!43999 & 6159
Då var man färdig då, bara att lägga ner samlandet av klockor från denna tillverkare.
Dykar-duo, modern vs. vintage.