Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul och udda samling!Kvintett.
Kul med Orient duoMin japanska klockduo. En dykare o mer dressad
Riktigt fina! Vad är det för ref på den närmast handen?Grått med röda detaljer är fan nice!
6117-8000Riktigt fina! Vad är det för ref på den närmast handen?
Inte sett den tidigare, verkligen en schysst modell6117-8000
Är du säker på att grannens verkligen är från -97?Grannens och min. Båda direkt från trycktest. Hans lite nyare från 1997 och hängt med honom ända från student och var med en sväng med ifor/sfor i Bosnien i slutet på nittiotalet.
Jag är hyfsat säker på att det var vad han sa iaf. Sent 90-tal, nya med skruvat baklock.Är du säker på att grannens verkligen är från -97?
Ok. Har sett att de inte började tillverkas förrän -99, men jag kan minnas fel...Jag är hyfsat säker på att det var vad han sa iaf. Sent 90-tal, nya med skruvat baklock.
Hård duo det därSommarens dykarduo, SBDX001 och SBBN031. Kompletterar varandra väldigt bra måste jag säga.
Nice catch showing the double pulse action of the seconds hand.