Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sätter man det tycker jag att det kan vara rysligt läckert med jeans, tee och utpräglade dressklockor (ex Tank).
Tycker RM gör ultimata jeans och tisha klockor, tex rm 011 White Ghost. (Bild stulen från internet)
![]()
Fan. Måste ha en Tank.Förvisso ingen T-shirt men jeans x2... Min gamla DJ funkade grymt bra till en "tråkig" outfit som jeans och T-shirt. Blir en kul detalj till en så pass vanlig outfit.
![]()
![]()
Min gamla Cartier Tank blev en skön kontrast till jeans och T-shirt.
![]()
![]()
Tyckte min Tank XL med svart blankt ödleskinnarband var den svåraste klocka att matcha med kläder. Men en JLC med brunt band lär ju inte vara några problemFan. Måste ha en Tank.
Tyckte min Tank XL med svart blankt ödleskinnarband var den svåraste klocka att matcha med kläder. Men en JLC med brunt band lär ju inte vara några problem![]()
Bra kombo det därFörvisso ingen T-shirt men jeans x2... Min gamla DJ funkade grymt bra till en "tråkig" outfit som jeans och T-shirt. Blir en kul detalj till en så pass vanlig outfit.
![]()
![]()
Min gamla Cartier Tank blev en skön kontrast till jeans och T-shirt.
![]()
![]()
Jag tyckte Tankens kvalitetskänslan var sådär. Inte att jämföra med Reverson så se till att prova innan du köper så du inte blir besviken...Nä reverson är ganska lätt men som komplement vore en tank på just svart ödleskinn optimalt.
![]()
Vad jobbar @BadkarsPiraten med om man springer runt i ABB brax och kör AP RO som arbetsklocka?
Dom två plaggen matchning är inte solklart i min bok. Gillar absolut men kanske inte given..
Coolt!
Misstänker att du är skolad som ingenjör. Känner att jag skulle valt det då jag tycker det är roligare än ekonomi och management. Men sen finns det ju dem som säger man inte ska jobba med sin hobby.
Räkmacka med andra ord. Inte fel med det om man trivs med jobbet. Känns spännande för en annan att få jobba utomlands på ett sånt typ av projekt.
Och V8or är kul. Även om jag håller mig till Tyska V8or.![]()
Fått jobba extremt hårt för det. Kom in och fattade ingenting, går ut och kan köra projekt själv om det behövs. Inte haft ett liv på snart 3 år, legat ute 300+ dagar per år...
Alla är vi olika men det är lite av det som jag vill ha just nu. HATAR skolan för tillfället...
Förstår dock att det tär att hålla på så.
Bratten funkar.![]()
Extremcool och alltid SÅÅ rätt! Vad är det för märke? På t-shirten alltså!