• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

jeans och T-shirt??

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Men KS som rättesnöre blev dagens kläd och klockan enkelt..
DSC_1100.JPG
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Med en sådan casual klädsel som lämnar mycket åt fantasin tycker jag att det är bra mycket roligare med något oväntat på handleden. Exempelvis en Cartier Tank i guld på svart läder till svarta jeans och vit t-shirt.
 

Edin

Panerai
Vad jobbar @BadkarsPiraten med om man springer runt i ABB brax och kör AP RO som arbetsklocka?
Dom två plaggen matchning är inte solklart i min bok. Gillar absolut men kanske inte given..
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Vad jobbar @BadkarsPiraten med om man springer runt i ABB brax och kör AP RO som arbetsklocka?
Dom två plaggen matchning är inte solklart i min bok. Gillar absolut men kanske inte given..

20151026_200533.jpg


Googla det och dom rosa kranarna är mina bebisar, jag är stoltare över dom än något annat.
Håller på med Hanjins terminal precis bredvid nu! Men jobb-byte på G nu, har en månad kvar på detta jobbet.


Förresten:
Vem orkar klä sig fint när man kan klä sig funktionellt?
 

Edin

Panerai
Coolt!
Misstänker att du är skolad som ingenjör. Känner att jag skulle valt det då jag tycker det är roligare än ekonomi och management. Men sen finns det ju dem som säger man inte ska jobba med sin hobby.
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Coolt!
Misstänker att du är skolad som ingenjör. Känner att jag skulle valt det då jag tycker det är roligare än ekonomi och management. Men sen finns det ju dem som säger man inte ska jobba med sin hobby.

Nej jag inte ingenjör, jag är inte ett skit!
Men tog nya jobbet som titeln Automations Ingenjör om det är viktigt med titlar ^^

Är i grund och botten ett raggarsvin som mekar v8 bilar som låter som fan men inte går särskilt fort och bara råkade trilla in på detta spåret.
Men jag är intresserad av teknik, kan icke neka det ;)

Som tur är så jobbar jag inte med min hobby, isåfall hade jag varit bilmekaniker, vilket var en stark kandidat i mitt yrkesval.
 

Edin

Panerai
Räkmacka med andra ord. Inte fel med det om man trivs med jobbet. Känns spännande för en annan att få jobba utomlands på ett sånt typ av projekt. :)

Och V8or är kul. Även om jag håller mig till Tyska V8or. ;)
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Räkmacka med andra ord. Inte fel med det om man trivs med jobbet. Känns spännande för en annan att få jobba utomlands på ett sånt typ av projekt. :)

Och V8or är kul. Även om jag håller mig till Tyska V8or. ;)

Fått jobba extremt hårt för det. Kom in och fattade ingenting, går ut och kan köra projekt själv om det behövs. Inte haft ett liv på snart 3 år, legat ute 300+ dagar per år...
 

Edin

Panerai
Fått jobba extremt hårt för det. Kom in och fattade ingenting, går ut och kan köra projekt själv om det behövs. Inte haft ett liv på snart 3 år, legat ute 300+ dagar per år...

Alla är vi olika men det är lite av det som jag vill ha just nu. HATAR skolan för tillfället...
Förstår dock att det tär att hålla på så.
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Alla är vi olika men det är lite av det som jag vill ha just nu. HATAR skolan för tillfället...
Förstår dock att det tär att hålla på så.

Sjukt skönt att slippa plugga.
Jag kan inte koncentrera mig på skolarbete men jobba 7 dagar i veckan månader i sträck är inga problem :)
Jag har kass motivation till plugg, dull motivation till arbete. Jobbet jag gör får inte bli annat än perfekt.
 

kabro

Cartier
Det är en intressant fråga!
Tycker samma som vad jag tror är majoriteten här, dykare.
Väldigt passande att koppla uttrycket "Med en Rolex är man alltid välklädd!"
 
Topp