• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

JoakimS

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Har sålt en Panerai på distans till Joakim. Två timmar från initial kontakt till virtuell handskakning och swishpengar på kontot. En mycket trevlig affär från start till mål med en likaledes trevlig kille! GG!
 

Ogge5

Breitling
Både renoverat och servat en Rolex hos @JoakimS och är mycket njöd! Tog sig både tid att förklara och visa genom hela processen. Väldigt trevlig och engagerad. Rekommenderas varmt!
 

North

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Haft en Certina Argonaut på spa hos @JoakimS - som ovan talare nämnde tog han både sig tid att förklara samt visa bilder under servicens gång. En väldigt trevlig dialog och gott engagemang :D
 

jappdapi

Rolex
2-Faktor
Haft en klocka på lagning och översyn hos @JoakimS

Oerhört nöjd med alltihop. Mycket bra kommunikation, tar sig tiden att förklara varje moment och tar bilder under loppets gång. 100% GG
 

Laddsladd

Audemars
2-Faktor
Fått hjälp med service mm av en Seiko 6139 av @JoakimS. Mycket trevligt och intressant med löpande uppdateringar bilder osv. Därtill med efterföljande f2f.
Rekommenderas.
 

Baggeg

Omega
Köpte en tag av herrn till min bror!
Allt sköttes smidigt och snabbt.
Skulle inte tveka att göra affärer igen!
100%gg i min bok.
 

Degovic

Omega
Köpt 2st klockor på distans av JoakimS.
Trevlig och väldigt smidig affär. Skulle inte tveka på att göra affärer i framtiden.
 

das_heuer

Cartier
2-Faktor
Köpte en klocka av JoakimS på distans. Mycket trevlig dialog och smidig affär på alla sätt och vis. Kan varmt rekommendera och med tanke på den goda smaken hoppas jag det blir fler affärer framöver 😊
 
Topp