• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

JoakimS

Har sålt en Panerai på distans till Joakim. Två timmar från initial kontakt till virtuell handskakning och swishpengar på kontot. En mycket trevlig affär från start till mål med en likaledes trevlig kille! GG!

Både renoverat och servat en Rolex hos @JoakimS och är mycket njöd! Tog sig både tid att förklara och visa genom hela processen. Väldigt trevlig och engagerad. Rekommenderas varmt!

Haft en Certina Argonaut på spa hos @JoakimS - som ovan talare nämnde tog han både sig tid att förklara samt visa bilder under servicens gång. En väldigt trevlig dialog och gott engagemang :D

Haft en klocka på lagning och översyn hos @JoakimS

Oerhört nöjd med alltihop. Mycket bra kommunikation, tar sig tiden att förklara varje moment och tar bilder under loppets gång. 100% GG

Fått hjälp med service mm av en Seiko 6139 av @JoakimS. Mycket trevligt och intressant med löpande uppdateringar bilder osv. Därtill med efterföljande f2f.
Rekommenderas.

Köpte en tag av herrn till min bror!
Allt sköttes smidigt och snabbt.
Skulle inte tveka att göra affärer igen!
100%gg i min bok.

Köpt 2st klockor på distans av JoakimS.
Trevlig och väldigt smidig affär. Skulle inte tveka på att göra affärer i framtiden.

Köpte en klocka av JoakimS på distans. Mycket trevlig dialog och smidig affär på alla sätt och vis. Kan varmt rekommendera och med tanke på den goda smaken hoppas jag det blir fler affärer framöver 😊

Sålt en Rolex till JoakimS, trevlig kommunikation och allt igenom en angenäm affär utan något att anmärka på, 100% good guy

Köpte en neo-vintage Explorer av @JoakimS . Distansaffär med mycket trevlig och smidig kommunikation. Rekommenderas varmt!

@JoakimS Har gjort en service på min Explorer 114270 med mycket bra resultat. Servicen gick snabbt och smidigt. Mycket uppdateringar med bilder
på vad som gjordes med klockan mm.

Vi kom överens om att göra lättare polering/borstning av visa delar av klockan och det blev precis som jag hade tänkt mig.

Jag kan rekommendera att lämna klocka för service till Joakim 100% GG.

@JoakimS Fixade en reparation av en omega speedmaster åt mig, finns dokumenterat här:

Att han gjorde det med bravur är en stor underdrift.
Från samma stund jag tog kontakt med han så har han varit suverän att ha och göra med.
Kan inte rekommendera den här killen nog, 120% bra kille!

Köpt en Rolex på distans av Joakim.
Klockan har kommit fram väl paketerad och i fint skick, och det har varit en trygg affär rakt igenom.

100% GG och jag gör gärna fler affärer.

/Philip

Tillbaka
Topp