• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jon Olsson på klockjakt i Monaco

Jon är en jäkligt trevlig kille, hängde i parken när man var yngre och kommer ihåg första gången man fick se han göra sin kangaroo flip. Många utanför sporten ser han säkert som en player eller idiot, men för internationella Big air och slopestyle scenen är han lika legendarisk som Alpina Stenmark!
Han rockade mycket hublot tidigare, har sätt han med diverse linde werdelin senaste tiden :)

Tycker han verkar skön faktiskt. Såg han för några år sen i Åre, klev in på afterski´n med en massa snygga brudar.
Den där drönaren han fixade verkar ju riktigt cool. :)
(Sorry lite OT)

Jag gillar Jon.
Följer man hans vlog förstår man att det där poser-livet är något han växt ifrån och lagt bakom sig.

Blir en trevlig klocka. :)

Det här går fullständigt OT!
Det finns faktiskt fler än Jon Olsson som varit och är framgångsrika inom X-games från Sverige.
Daniel Bodin är väl den jag kommer på ljust nu, kanske för att jag har träffat honom ett antal gånger.
Sedan får vi inte glömma Tomas Berntsson med ToBe kläderna. Har haft stora framgångar tack vare våra svenska åkare! Galet bra kläder!

Det här går fullständigt OT!
Det finns faktiskt fler än Jon Olsson som varit och är framgångsrika inom X-games från Sverige.
Daniel Bodin är väl den jag kommer på ljust nu, kanske för att jag har träffat honom ett antal gånger.
Sedan får vi inte glömma Tomas Berntsson med ToBe kläderna. Har haft stora framgångar tack vare våra svenska åkare! Galet bra kläder!
Visst, men ingen av dom har lyckats så som Jon. :) De flesta vet vem han är, även om dom aldrig följt hans skidkarriär.

Snabba bilar, brudar, status och lyxur; det är ju för tusan vad 95% av medlemmarna" härinne vill ha. Det är säkert Jon och ingen som jag med ett dressur som får de snygga brudarna i baren; jag får (som vanligt) betala för damerna eller hålla mig till andrasorteringen :D Vilket liv grabben lever; lurigt att vara "rockstjärna", när musiken tystnar kan det bli ensamt på hotellrummet.....
Han är tydligen nykterist nuförtiden, kanske av den anledningen...

Snabba bilar, brudar, status och lyxur; det är ju för tusan vad 95% av medlemmarna" härinne vill ha. Det är säkert Jon och ingen som jag med ett dressur som får de snygga brudarna i baren; jag får (som vanligt) betala för damerna eller hålla mig till andrasorteringen :D Vilket liv grabben lever; lurigt att vara "rockstjärna", när musiken tystnar kan det bli ensamt på hotellrummet.....
Jon Olsson behöver knappast något försvar, men vad jag vet dricker inte Jon längre alkohol. Han är dessutom sambo sedan flera år tillbaka.
Så många ensamma hotellrumskvällar blir det nog inte. :)

• Like
Reactions: par
Hmmmmm............ tänk på att det finns minderåriga här också. :)

Känner verkligen inte Jon och bildar detta på den gången när jag såg honom och ett gång på ett resturang i Oslo får några år sedan. Sällskapet var både extrem högljudda och visade 0 respekt vara sig mot personal eller övriga gäster och betedde sig som om dem ägde stället. Sällskapet var väldigt otrevlig mot servicepersonalen och krävde extremt mycket.

Känner verkligen inte Jon och bildar detta på den gången när jag såg honom och ett gång på ett resturang i Oslo får några år sedan. Sällskapet var både extrem högljudda och visade 0 respekt vara sig mot personal eller övriga gäster och betedde sig som om dem ägde stället. Sällskapet var väldigt otrevlig mot servicepersonalen och krävde extremt mycket.

Som jag förstått det har han förändrats en hel del. Tidigare var han typen som blåste 200 papp på champagne i Båstad och säkerligen svinade runt en del på olika event så som Stockholmsveckan. Han hänger nog inte riktigt i samma kretsar idag och verkar ha lagt det bakom sig, vilket hedrar honom.

Som jag förstått det har han förändrats en hel del. Tidigare var han typen som blåste 200 papp på champagne i Båstad och säkerligen svinade runt en del på olika event så som Stockholmsveckan. Han hänger nog inte riktigt i samma kretsar idag och verkar ha lagt det bakom sig, vilket hedrar honom.

Ahh okej! Ja min bild av hur han var för så upplevdes han inte som den mest sympatiske personen, men kul om det har förändrats!

Han har en mycket populär vlogg på YouTube som jag följer. Man kan väl säga att jag hade fördomar om killen innan, i bloggen märker man att han är en jävligt skön lirare som har en stor passion massa saker. Youtiba honom så får ni se.

Ja tjejen hans är väl inte så pjåkig.. Rätt framgångsrik hon med.

f2e675d0dbb41a59967bbec60d33254d.jpg

Häromdagen hade hans vlogg 1,4miljoner views på 48h... tror han har det rätt gott ställt :)

Och då var det klart.. En skeleton AP RO. Blev föga förvånad när han säger "I'd also like to thank timehook..." timehook... ja det ringer ju en klocka (höh) ;)

Edit: 3st hann före.. medan jag skrev.. :shifty:

Tillbaka
Topp