Precis. Tycker låset är så läckert. Dock inget nytt utan bara jag som inte hajat det förens nuVerkligen snyggt! ger BLNR en elegant vintagestil. Låset gör det inte direkt sämre..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis. Tycker låset är så läckert. Dock inget nytt utan bara jag som inte hajat det förens nuVerkligen snyggt! ger BLNR en elegant vintagestil. Låset gör det inte direkt sämre..![]()
Just nu känns det som oyster länken kommer få vila ett tag iafNääe inge bra, du måste sälja både klocka och länk.
Skoja bara, riktigt snyggt @Hebbe
Tror det kan funka på fler modeller vanliga 116710 bör bli succéSnyggt! Passar nog bäst på BLNR
Ska man vara lite petig så sitter ändlänken inte lika perfekt som oysterlänkem men inget som stör mig.Lite mer vintage och lite mer dress. Tycker det blev nice.
Så sjukt snyggt!Ska försöka hitta ett billigt alternativ till min EXP II för att testa ett tag!
Ni behöver inte leta...finns hos ADOckså sjukt sugen att testa till min 16570! Uppdatera oss gärna om du hittar nåt![]()
SEL?Ska man vara lite petig så sitter ändlänken inte lika perfekt som oysterlänkem men inget som stör mig.
![]()
Det ser ut att vara mycket glapp mellan länkarna, skall det vara så?Ska man vara lite petig så sitter ändlänken inte lika perfekt som oysterlänkem men inget som stör mig.
![]()
Glapp? Är väl att ändlänken inte riktig följer vinkeln men mycket är det inte. men ej heller 100%. Länken är ju inte gjord för 116710 så lite felmarginal får man räkna med. Dock extremt liten.Det ser ut att vara mycket glapp mellan länkarna, skall det vara så?
Okej, oavsett mycket, mycket bra!Glapp? Är väl att ändlänken inte riktig följer vinkeln men mycket är det inte. men ej heller 100%. Länken är ju inte gjord för 116710 så lite felmarginal får man räkna med. Dock extremt liten.![]()
Lite lätt berusad nu men jag säger KÖR!Blev mycket bra @Hebbe ! Skulle själv kunna tänka mig den kombon. Eller varför inte en 116713 med TT jubilee! Vem blir först på forumet?![]()
Just nu är klockbudgeten bränd men nån gång hade det varit kul med den kombon.Lite lätt berusad nu men jag säger KÖR!![]()
Någon som vet?Passar (rent tekniskt) presidentlänken på GMT-Master II?
Hur menar du? Den sitter ju på klockan nu?Någon som vet?
Va!? Ser ut som jubilee länken. Jag menar länken som sitter på day-date.Hur menar du? Den sitter ju på klockan nu?![]()
Sorry, jag som läste fel! Det vore en intressant komboVa!? Ser ut som jubilee länken. Jag menar länken som sitter på day-date.
funkar 116200/63600 länkar även på 16570 med lug holes?![]()
Nu vill jag också prova!
Finns det inga bra aftermarket-alternativ? Vet inte om jag vill punga ut för ett rolex original för att ha kul en helg..
Grymt snyggtDå var det klart! Blev riktgt bra tycker jag själv. Därmed äter jag upp det jag skrev tidigare om att det inte var bra.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
funkar 116200/63600 länkar även på 16570 med lug holes?
Two tone jubilie till din nya Sub kanskeJävligt snyggt Hebbe !![]()
Med risk för att bli lynschad och idiotförklarad men för att slippa starta en ny tråd: någon som har en bild på en 116610lv aka Hulk med tidigare nämnd länk?
Tack...
Stort tack