• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jubilee på modern GMT

Såg denna matchningen på instagram och blev ruskigt sugen på en Jubileelänk till min 2012 sub(11660LN), vad säger vi, hiss lr diss?

P.S.
Beställde ett tredjepartsarmband i jubileestil på momangen... :D
Återkommer med resultat på en 2012 Rolex Sub(11660LN) + jubilee.
D.S.
gmt_jubilee_image1.PNG
Hiss! Riktigt snyggt, ska bli kul att se hur det blir på din :)

Sedan länge sjukt sugen på jubilee på min Kermit, bara inte kommit till skott och jagat seriöst. Det, och rädd för att gå vilse i ändlänksdjungeln.

Är i klart underläge men jag är inte så såld. Kanske för att jag tycker att oysterlänken är ruggigt fin dock...

Grymt snyggt med jubilee på GMT. Har aldrig sett en SUB på jubilee, men det borde funka också.
Fanns det både jubilee och oyster till dom gamla referenserna (16710/13/18) av GMT?

Kan fan inte svara på om det är snyggt eller inte! o_O Måste nog låta det sjunka in och kanske se lite fler bilder.

Hade möjligheten i Jönköpng hos Engströms att testa jubilee på min BLNR. Tog inga bilder tyvärr. Bilderna i denna tråden ser makalöst bra ut. Tyvärr upplevde jag det inte så i verkligheten. Kändes som länken och klockans maxi case inte alls klickade ihop. Hade det funnits nån lite biffigare jubiliee länk så kanske det hade funkat.
När jag körde hem med en känsla av besvikelse slog det mig ändå...fan va bra Rolex är på att designa rätt från början. Denna klocka skall ha Oyster länken. :)

Senast ändrad:
Snyggt på GMTc men tror inte det passar lika bra till SUBc. Som några skrev tidigare så ska det vara Super Jubilee = dyrt =)

Tillbaka
Topp