Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag handlar alltid hos ADHmmm, @Hebbe hur fick du tag i ditt länken? Köpte du via någon återförsäljare lr via någon secondhand-handlare på nätet?
Kontaktat AD nu, inväntar att de ska få hem länken.Jag handlar alltid hos AD
Det kan jag kanske testa när jag orkar@Hebbe skulle du kanske kunna testa den på din 114060?Blev lite nyfiken på den kombon. Sub har ju historiskt gått att köpa på jubilee så det är ju inte ett totalt helgerån..
En till då
![]()
Var ju förvånansvärt bra på Daytonan ändåEller vad sägs som en daytona på jubilee?
![]()
Skämt åsido, måste erkänna att jag vill slänga på ett super jubilee på min 16710:a, alá denna..
![]()
Var ju förvånansvärt bra på Daytonan ändå
Så jävla bra! Jag VILL ha vitguldsjubileé till 126719BLRO, men det finns inte :-(En till då
![]()
En till då
![]()
Så jävla bra! Jag VILL ha vitguldsjubileé till 126719BLRO, men det finns inte :-(
Ahh...men det är presidentänk va? Passar den?Vitguld länk från Daydate kanske?![]()
Finns ingen jubilee i vitguld alls?Så jävla bra! Jag VILL ha vitguldsjubileé till 126719BLRO, men det finns inte :-(
Ahh...men det är presidentänk va? Passar den?
Vill inte ha president.Vitguld länk från Daydate kanske?![]()
Lyfter denna tråd för att höra mer om vilka AD som kan ta hem länk.
De flesta AD's kan nog beställa en länk till dig. Funkade fint när jag gjorde så till min 16710:a vis nymans.
Dock kan det vara så att de inte får montera den, då den inte kom till den modellen. Om det är en sexsiffrig GMT dvs. Men det är en annan sak.
Råkade springa på en blnr och suget efter en annan länk kom som ett brev på posten.
Problemet är att i Helsingborg finns ingen AD.
Kolla med valfri AD om de kan beställa en och skicka, så länge man betalar så bryr de nog inte så mycket.
Annars ska jag förbi Nymans nu i veckan, kan kolla med dem om de har ett superjubilee då.![]()
Vet att jag sett en Submariner i tvåton (116613LB) på superjubilee men hittar inte bilden. Någon som kan hjälpa till?![]()
Vilken ref är det på länken och endlinks (om det inte är samma)?