• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jubilee på modern GMT

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Nu blir man riktigt sugen! Mer bilder!
En till då
image.jpg
 
Jag tycker att Jubilee band ser fint ut i vilken klocka som helst.
Det är ju även lätt att avskilja och sätta dess original band tillbaka på
klockan ifall att man inte längre skulle gilla det i framtiden.
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
@Hebbe skulle du kanske kunna testa den på din 114060? :) Blev lite nyfiken på den kombon. Sub har ju historiskt gått att köpa på jubilee så det är ju inte ett totalt helgerån..
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Lyfter denna tråd för att höra mer om vilka AD som kan ta hem länk.

De flesta AD's kan nog beställa en länk till dig. Funkade fint när jag gjorde så till min 16710:a vis nymans.

Dock kan det vara så att de inte får montera den, då den inte kom till den modellen. Om det är en sexsiffrig GMT dvs. Men det är en annan sak.
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
De flesta AD's kan nog beställa en länk till dig. Funkade fint när jag gjorde så till min 16710:a vis nymans.

Dock kan det vara så att de inte får montera den, då den inte kom till den modellen. Om det är en sexsiffrig GMT dvs. Men det är en annan sak.

Råkade springa på en blnr och suget efter en annan länk kom som ett brev på posten.
Problemet är att i Helsingborg finns ingen AD.
 
Topp