• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

***** JUL - GTG - STHLM - TISDAG 11/12 - Kim Hua *****

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Jag ska försöka dyka upp någon gång mellan 18:00 och 19:00. Sjukt bra uppslutning så hoppas det funkar för mig att komma.
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Är det någon/några som dyker upp lite tidigare? Börjar bli lite rastlös och törstig efter att ha köpt klocka samt betat av Nymans Ur, Krons Ur och Kaplans. :)
 

Ricrob

Patek
37 anmälda, helt underbart! Även om inte riktigt alla kommer, så har jag en känsla av att Kim Hua kommer gå sin bästa tisdag 2012! :D
 

max

Dancing Queen
callecalle skrev:
Hej

Skulle vilja anmäla mig för GTG, är ny här på forumet men polare med Rock n Ron, och jag dycker upp vid 1900 tiden

Ses ikväll

// Calle
Välommen till forumet! Självklart är du välkommen ikväll, trots att du känner rock n ron ;) :lol:
 

David

Bödeln
Går ju tokbra, det här!

93CE8866-2E32-45C3-BCE6-DE99AE8305B2-1911-000002B7D6F8348F.jpg
 

Josef B

Bestraffaren
Hur var det nu igen? Var det Svensk modelljärnvägsforumet vi skulle mötas upp först på Fridhemsplan eller var det vintagebussnördarna på Gullmarsplan? Var det fist2fist eller vilka tillhyggen som helst? :mrgreen:
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Ekmikael skrev:
Är det någon/några som dyker upp lite tidigare? Börjar bli lite rastlös och törstig efter att ha köpt klocka samt betat av Nymans Ur, Krons Ur och Kaplans. :)

Vi kanske möttes i dörr´n på nåt av dom ställena... Jag var förbi samma strax före lunch...

Påbörjar strax min transport medelst T-banan mot Fridhemsplan. Ses strax!

(f-n vad nördigt detta börjar bli... :cool: )
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Re: Sv: ***** JUL - GTG - STHLM - TISDAG 11/12 - Kim Hua ***

Sitter på ettan ETA 15:48

Skickat från min GT-I9305N via Tapatalk 2
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Tack arrangörerna & alla som kom!
Kul att ses & trevliga snack & "kläm å känn".

Här kommer en snygg bild på trio i 70-tals Chronographer:

3BF447B6-9196-4901-B614-0B8C749EAC89-14714-000024DF237FC64E.jpg
 
Topp