Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rossi skrev:Ändrade planer. Kommer upp runt 11, better safe than sorry när det gäller SJ. Ska bo hos min kusin vid Artillerigatan. Vill någon möta upp för en pregtgöl så är det bara att skicka PM.
Ricrob skrev:Eller en LMHE..?leben skrev:Josef B skrev:Är där vid kl 12 och äter lunch.....
O kör en LUS? (lunch utan slut)![]()
Josef B skrev:Ricrob skrev:Eller en LMHE..?leben skrev:Josef B skrev:Är där vid kl 12 och äter lunch.....
O kör en LUS? (lunch utan slut)![]()
Vad tusan är LMHE?![]()
Det vore brutalt! Med fler Omega alltså. Har en känsla av att JohnR kommer glida in med en Speedy också..?Jokkmokkswe skrev:Finns ju faktiskt thai massage gatan ovanför, för er med HE intresse :shock:
Målarn! Ta med din speedmaster, måste bli mer Omega än Rolex denna GTG!
Ricrob skrev:Det vore brutalt! Med fler Omega alltså. Har en känsla av att JohnR kommer glida in med en Speedy också..?Jokkmokkswe skrev:Finns ju faktiskt thai massage gatan ovanför, för er med HE intresse :shock:
Jokkmokkswe skrev:Finns ju faktiskt thai massage gatan ovanför, för er med HE intresse :shock:
Målarn skrev:Säkerheten under GTGn sköts av MK, se länkviewtopic.php?f=2&t=2168
Fryken skrev:Hahaha. Nästan så jag skulle vilja se en eventuell rånare bli överfallen av 30 galningar med boettknivar. :lol:
Josef B skrev:Fryken skrev:Hahaha. Nästan så jag skulle vilja se en eventuell rånare bli överfallen av 30 galningar med boettknivar. :lol:
Och sina klockor som knogjärn a´la James Bond! :mrgreen:
Ricrob skrev:Josef B skrev:Fryken skrev:Hahaha. Nästan så jag skulle vilja se en eventuell rånare bli överfallen av 30 galningar med boettknivar. :lol:
Lite såhär? Ursäkta kvallen, kunde inte posea upp direkt utan att bli uttittad av kunderna..
Ricrob skrev:Josef B skrev:Fryken skrev:Hahaha. Nästan så jag skulle vilja se en eventuell rånare bli överfallen av 30 galningar med boettknivar. :lol:
Lite såhär? Ursäkta kvallen, kunde inte posea upp direkt utan att bli uttittad av kunderna..
David skrev:Har börjat fila på namnskylt, har några arbetsdokument.]
![]()
Ricrob skrev:David skrev:Har börjat fila på namnskylt, har några arbetsdokument.]
![]()
Liten kanon med stora hjul, där snackar vi "PLÄP"! :lol:
Denke skrev:Äntligen! Klocksnacks första pillesnopp-skott! Bara klockan som fattades.... :mrgreen:
David skrev:Denke skrev:Äntligen! Klocksnacks första pillesnopp-skott! Bara klockan som fattades.... :mrgreen:
Får ordna vid nästa Florens-besök.
I väntan på det kan jag bidra med en separat bild på en klocka.
![]()
Fryken skrev:David har ju förvisso postat snoppavbildningsbilder tidigare.
Edit: Too late, som vanligt.
masterkiller skrev:Det närmar sig nu gubbar...
Målarn skrev:masterkiller skrev:Det närmar sig nu gubbar...
Yeeess!! Kan knappt vänta, får äntligen klämma på lite annat än min Speedy :mrgreen: :lol:
Vill du klämma på min plopp också..? :mrgreen:Aquaracer2 skrev:Målarn skrev:masterkiller skrev:Det närmar sig nu gubbar...
Yeeess!! Kan knappt vänta, får äntligen klämma på lite annat än min Speedy :mrgreen: :lol:
Jag ska klämma på din speedy.
Lät snuskigt...